  • 1. Data: 2004-02-27 09:08:54
    Temat: przepisanie mieszkania...
    Od: p...@p...onet.pl

    Moje pytanie dotyczy ile kosztuje przepisanie mieszkanie od brata ? Czy np
    taniej bedzie zrobic darowizne ? A drugie pytanie, czy bedac wlascicielem
    mieszkania musze sie tam zameldowac czy moge byc wlascicielem mieszkania nie
    bedac tam zameldowanym ?
    Pozdrawiam P.

  • 2. Data: 2004-02-27 11:11:34
    Temat: Re: przepisanie mieszkania...
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    p...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > mieszkania musze sie tam zameldowac czy moge byc wlascicielem mieszkania

    Taniej jest sprzedaz

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-02-27 11:42:09
    Od: xmarcel <x...@l...czasopisma.pl>

    dnia pią 27. lutego 2004 12:11 , osobnik podajacy sie za bosz byl laskaw
    napisac:

    > Taniej jest sprzedaz

    ale wtedy licz sie z mozliwoscia, ze skarbowy kiedys zapyta skad
    pieniadze na to wziales

    --
    pozdrawiam

    przed zastosowaniem zweryfikuj moje tezy
    w adresie: lub.czasopisma = gazeta

  • 4. Data: 2004-02-27 12:02:24
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    xmarcel wrote:

    > dnia pią 27. lutego 2004 12:11 , osobnik podajacy sie za bosz byl laskaw
    > napisac:

    > ale wtedy licz sie z mozliwoscia, ze skarbowy kiedys zapyta skad
    > pieniadze na to wziales

    Kup od brana ra raty...

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-02-27 12:19:41
    Od: p...@p...onet.pl

    > Kup od brana ra raty...
    >
    > Boguslaw

    A co mi to da ze kupie na raty ???
    P.

  • 6. Data: 2004-02-27 12:51:01
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    p...@p...onet.pl wrote:

    > A co mi to da ze kupie na raty ???
    > P.

    NIe bedziesz potrzebowal tyle pieniedzy NA RAZ.

    No chyba, ze masz... to nie masz problemow skad wizac pieniadze...

    Ale jesli nie masz, mozesz pozyczyc, lub umowic sie z bratem ze bedziesz
    placi w ratach,
    napiszecie to w Akcie notarialnym i US ie bedzie sie dziwil, skad masz
    stosunkowo niewielka kwote..
    Nie warto kombinowac z rzekoma darowizna, skoro legalniemozna kupic,
    za swoje, pozyczone lub na raty... i to taniej...

    Powodzenia

    Boguslaw

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-02-27 12:53:07
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > Nie warto kombinowac z rzekoma darowizna, skoro legalniemozna kupic,
    > za swoje, pozyczone lub na raty... i to taniej...

    tyle ze mi zalezy na jak najnizszych kosztach przepisania a chyba darowizna
    bedzie najtansza bo nie trzeba placic podatku ??? chyba ze sie myle ?
    a jakie orientacyjnie sa koszty przy przepisaniu przy kupnie a jakie przy
    darowiznie ?
    P.

  • 8. Data: 2004-02-27 13:12:21
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    p...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > darowizna bedzie najtansza bo nie trzeba placic podatku ??? chyba ze sie
    > myle ? a jakie orientacyjnie sa koszty przy przepisaniu przy kupnie a

    Wiesz co ? Udziele ci praktyczniej wskazowki..

    Taka umowe pod rygorem niewaznosci nusicie zawrzec notarialnie.
    Idz do notariusza i on to ladie ZA DARMO wyliczy do grosza..
    A potem skasuje was i tak ladnie za sporzadzenie umowy i takie tam...

    Boguslaw

  • 9. Data: 2004-02-27 14:13:49
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Czy taniej to jeszcze zależy, od ilu lat brat jest właścicielem tego
    mieszkania.
    A poza tym są i inne skutki, np. dokonaną teraz darowiznę uwzględnia się w
    przyszłości przy podziale spadku chociażby i brat może być tym
    zainteresowany, takie rzeczy warto dokładnie przemyśleć.
    JaC