    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przepisanie mieszkania...
    Date: Fri, 27 Feb 2004 13:51:01 +0100

    p...@p...onet.pl wrote:

    > A co mi to da ze kupie na raty ???
    > P.

    NIe bedziesz potrzebowal tyle pieniedzy NA RAZ.

    No chyba, ze masz... to nie masz problemow skad wizac pieniadze...

    Ale jesli nie masz, mozesz pozyczyc, lub umowic sie z bratem ze bedziesz
    placi w ratach,
    napiszecie to w Akcie notarialnym i US ie bedzie sie dziwil, skad masz
    stosunkowo niewielka kwote..
    Nie warto kombinowac z rzekoma darowizna, skoro legalniemozna kupic,
    za swoje, pozyczone lub na raty... i to taniej...

    Powodzenia

    Boguslaw

    Boguslaw