  • 1. Data: 2004-02-27 08:26:04
    Temat: co to znaczy.......(prawo karne)
    Od: "Arnika" <b...@w...pl>

    Grupowicze pomozcie. czy jesli ktos otrzymal wyrok sadowy prawomocny 1,5 roku
    wiezienia z zawiesdzeniem na 3 lata to oznacza to ze idzie siedziec na 1,5
    roku a jak cos zbroi to moze dostac 3 latka?
    dzieki za objasnienie,
    pzdr
    Arnika
    (aha, powyzsze mnie sie nie tyczy :) )
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-02-27 09:00:06
    Temat: Re: co to znaczy.......(prawo karne)
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Arnika" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiezienia z zawiesdzeniem na 3 lata to oznacza to ze idzie siedziec na 1,5
    > roku a jak cos zbroi to moze dostac 3 latka?

    moze sie myle, ale to chyba chodzi o zawieszenie wykonania kary na okres 3
    lat, jesli w tym czasie cos przeskrobie to natychmiast idziesz do pierdla na
    1,5 roku, jesli bedzie grzeczny to nie idzie wcale

  • 3. Data: 2004-02-27 10:05:52
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > moze sie myle, ale to chyba chodzi o zawieszenie wykonania kary na okres 3
    > lat, jesli w tym czasie cos przeskrobie to natychmiast idziesz do pierdla na
    > 1,5 roku, jesli bedzie grzeczny to nie idzie wcale

    No i nalezy dodac dodatkowo kare za to co znow zbroil ..

  • 4. Data: 2004-02-27 11:14:37
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > No i nalezy dodac dodatkowo kare za to co znow zbroil ..

    zgadza sie, tylko idzie do pudla z miejsca, bo wyrok juz ma i na kolejne
    rozprawy dojezdza jako wychowanek zakladu penitencjarnego :)

  • 5. Data: 2004-02-27 11:32:43
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > zgadza sie, tylko idzie do pudla z miejsca, bo wyrok juz ma i na kolejne
    > rozprawy dojezdza jako wychowanek zakladu penitencjarnego :)

    Cos mi sie wydaje, ze ten poprzedni wyrok dodaja tylko po uzyskaniu
    skazujacego w nastepnym procesie ? Co najwyzej wiec bedzie dojezdzal
    z aresztu ....

    ?

  • 6. Data: 2004-02-27 12:06:13
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    > Cos mi sie wydaje, ze ten poprzedni wyrok dodaja tylko po uzyskaniu
    > skazujacego w nastepnym procesie ? Co najwyzej wiec bedzie dojezdzal
    > z aresztu ....

    a nie jest tak ze wlasnie zawieszenie oznacza ze wyrok zostaje wykonany w
    przypadku kolejnego przewinienia?

  • 7. Data: 2004-02-27 13:03:20
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > a nie jest tak ze wlasnie zawieszenie oznacza ze wyrok zostaje wykonany w
    > przypadku kolejnego przewinienia?

    No jest, ale do czasu wyroku jest przeciez traktowany jako niewinny.
    Wiec dopiero po zakonczeniu procesu dolicza mu sie tamten wyrok ?

  • 8. Data: 2004-02-27 14:15:42
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    > No jest, ale do czasu wyroku jest przeciez traktowany jako niewinny.
    > Wiec dopiero po zakonczeniu procesu dolicza mu sie tamten wyrok ?

    w sumie moze i faktycznie racja

  • 9. Data: 2004-02-27 15:22:51
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szerszen" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > w sumie moze i faktycznie racja

    mnie się wydaje, że odwieszenie kary może nastąpić w sytuacji, kiedy skazany
    w okresie próby ( te 3 lata) dopuścił się takiego samego lub podobnego
    przestępstwa. Wtedy dostaje drugą "pajdę", gustowny garniturek i przechodzi
    na utrzymanie skarbu państwa, czyli nas wszystkich niewinnych. Jeżeli chodzi
    o mnie, to lepiej niech będzie grzeczny, bo ja akurat nie mam zbytnio chęci
    dokładać do jego utrzymania.