  • 31. Data: 2003-07-24 18:56:49
    Temat: Re: przejechanie psa
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    Jasne, jasne
    ale
    poszkodowany kierowca zrobil cos conajmniej
    niezgodnego z poczuciem sprawiedliwosci
    a z prawem tez.

  • 32. Data: 2003-07-24 18:57:38
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Janusz 'Kali' Kaliszczak" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 2003-07-24 16:30, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    >
    > [..]
    >
    > Dzieki.
    > Moze sie przydac.
    > Zreszta sam kiedys potracilem psa ktory wyszedl ze dwa metry przede mna
    > zza krzaczkow przy drodze. Na szzescie jechalem <30 i chyba nic groznego
    > mu sie nie stalo... mam nadzieje :/

    Hmm, a to nie sprawdziles :)

  • 33. Data: 2003-07-24 19:04:30
    Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <k...@w...pl>

    Dnia 2003-07-24 20:57, Użytkownik Tomasz Stawarz napisał:

    > Użytkownik "Janusz 'Kali' Kaliszczak" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Hmm, a to nie sprawdziles :)

    sprawdzilem. pies byl chwile w szoku. sciagnalem go z ulicy na trawnik
    (mial lekko rozciete nad okiem. jak go przekladalem na trawe to sie
    zaraz zerwal i uciekl :/
    byl w obrozy. kundel niewielki

    Janusz 'Kali' Kaliszczak
    "nemo ante mortem beatus"

  • 34. Data: 2003-07-24 19:16:49
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Michal Kosek" <m...@n...krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:bfp7r7$fb0$2@druid.ceti.pl...

    > Dlaczego ewentualne zwrócenie policji uwagę na ewentualne wykroczenie
    > popełnione przez kogokolwiek uważasz za "dokopanie"? Jakbym chciał
    > zrobić tej osobie coś niezgodnie z prawem, to rzeczywiście miałbyś
    > prawo do takiej oceny.

    Mam prawo do takiej oceny, bo najwyraźniej szukasz na niego 'haka' z zemsty.

    Winę trzeba udowodnić.

  • 35. Data: 2003-07-24 19:20:17
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jasne, jasne
    > ale
    > poszkodowany kierowca zrobil cos conajmniej
    > niezgodnego z poczuciem sprawiedliwosci

    Czyjej?

    > a z prawem tez.

    Podstawę prawną poproszę.

  • 36. Data: 2003-07-24 19:21:57
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Michal Kosek" <m...@n...krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:bfp7i8$fb0$1@druid.ceti.pl...

    > No dobra, ale pytałem o psa. W końcu zwierzęta mogą być w jakiśtam
    > sposób dzielone na kategorie przez prawo. Ale jak rozumiem nic
    > takiego nie ma miejsca?

    Jest - mięso jednych może być dopuszczone do konsumpcji, a innych już nie.

    No i pozostaje ewentualnie kwestia własności - psa, żaby, kanarka itepe

  • 37. Data: 2003-07-24 19:43:52
    Od: Mirek<m...@g...pl>

    > hmmm takie pytanie dodatkowe, winny jest tylko wlasciciel psa
    nawet jesli
    > kierowca przekroczyl dozwolona w tym miejscu predkosc?
    > Moze inna sytuacja, pieszy wchodzi na przejscie na czerwonym
    swietle i
    > zostaje potracony ze skutkiem smiertelnym przez nadjezdzajacy
    samochod ktory
    > przekroczyl dopuszczalna w tym miejscu predkosc. Kto jest winny?
    Tylko
    > pieszy?
    >
    > Pzdr
    >
    > Odpowiedz w jaki sposób ustaliłeś prędkość samochodu?
    > W tym wszystkim szkoda zwierząt ale przyczyniłeś się do tego
    znacznie

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 38. Data: 2003-07-24 20:06:05
    Od: Michal Kosek <m...@n...krakow.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...com> wrote:
    > Użytkownik "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Czyjej?

    Niejednej osoby, jak sądzę.

    > Podstawę prawną poproszę.

    Też bym chętnie poznał jakieś konkrety.

    m.

  • 39. Data: 2003-07-25 02:42:59
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bfp63g$f4n$1@druid.ceti.pl>, Michal Kosek wrote:

    > Ech, no przecież piszę, że to był ogród przy własnym domu, z którego
    > uciekły. Wiem, zaraz ktoś powie, że to nauczka, żeby nie budować domów
    > w niewielkiej odległości od szos. Litości...

    Szczerze? To Twoje i wyłącznie Twoje zaniedbanie. Przez Twoja i nikogo
    innego lekkomyślność zginał Twój pies a Ty zachowujesz się tak jakbyś
    swoją ewidentną winę próbował zepchnąć na kogos innego. Sam mam psa i
    lubię psy i żal mi zwierzaka ale fakty są jakie są.
    Facet się nie zatrzymał - moralnie faktycznie takie sobie. Kto wie czy się
    zwyczajnie nie obawiał że trafi na kogoś takiego jak Ty ale z nieco
    bardziej bojowym charakterze.

    --
    Marcin

  • 40. Data: 2003-07-25 08:06:18
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

    > uciekły. Wiem, zaraz ktoś powie, że to nauczka, żeby nie budować domów
    > w niewielkiej odległości od szos. Litości...

    jest to nauczka, ale nie żeby nie budować domów blisko szos itp, ale aby
    lepiej wychowywać psa.
    Sam mam dwa (owczarek i bernardyn) kiedy otwieram bramę i wyjeżdżam,
    potrafią podejść i stanąć na lini bramy ale jej nie przejdą - niezależnie od
    tego nawet czy ktoś idzie ulicą (nawet listonosz) - wiem bo widziałem, choć
    na posesji jak by sam wlazł to by go rozszarpały -
    w towarzystwie kogoś z rodziny nie tkną!
    Moim zdaniem jak będziesz kupował nowego psa to daj go na szkolenie...
    Wiem, że strata ukochanego psa to wielki żal, ale moim zdaniem za wszelką
    cenę chcesz dokopać gościowi, który go przejechał.
    Pozdrawiam
    Przemo