  • 1. Data: 2003-07-24 11:47:13
    Temat: Wodociągi i analiza wody - prosze o pomoc/porade
    Od: "Kane" <k...@n...pl>

    Witam

    Ostatnia kontrola Sanepidu w mojej firmie nie wykazala zadnych uchybien ale
    Sanepid zarzadal aktualnych badan wody a dokladnie 'jaka wode otrzymujemy z
    Wodociągów [rejon Tychy]'. No wiec dlugo nie myslac dzwonie do Wodociagow i
    mowie ze potrzebuje atest/swiadectwo jakosci/paremetry wody ktora oni mi
    dostarczaja (sprzedają). W tym momencie zostalem zrownany z blotem i
    powiedziano mi ze co ja sobie mysle, ze oni takich dokumentow nie wystawiaja
    a jak chce to moge sobie zamowic badanie wody w punkcie poboru za pare
    tysiecy zlotych (chyba 2 tysiace o ile dobrze apmietam). Badanie wody w
    punkcie poboru jest mi zbedne poniewaz Sanepid wyraznie powiedzial ze
    wystarczy mi atest/parametry wody ktora mi sprzedaja Wodociągi. Mysle ze
    takie cos powinienem dostac za darmo do wgladu/skserowania - przeciez mam
    chyba prawo wiedziec co dokladnie kupuje (znac specyfikacje produktu).

    Prosze o pomoc, nie za bardzo chce wyrzucic 2000zl na zbedny wydatek -
    jesli oczywiscie Wodociagi maja racje i moga mi tego odmowic (co jest dla
    mnie chore) to i tak bede musial go poniesc. Ale moze wy mi jakos
    pomozecie...

    Pozdrawiam

    Krzysztof Ulczok

  • 2. Data: 2003-07-24 12:05:39
    Temat: Re: Wodociągi i analiza wody - prosze o pomoc/porade
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Kane" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Ostatnia kontrola Sanepidu w mojej firmie nie wykazala zadnych uchybien
    ale
    > Sanepid zarzadal aktualnych badan wody a dokladnie 'jaka wode otrzymujemy
    [...]
    cos sluszalem, (moze sie myle) ze teraz inspektor samepidu gdy cos zada, to
    podaje
    PODSTAWE PRAWNA - ale pewnie sie myle...
    Woec moze poprosic tego inspektora o podstawe prawna, bochce sie pan
    zwrococ do wodociagow a oni "robia trudnosci" ?

> [...]
    > jesli oczywiscie Wodociagi maja racje i moga mi tego odmowic (co jest dla
    > mnie chore) to i tak bede musial go poniesc. Ale moze wy mi jakos

    A poza tym, to czy sanepid nie oze zazadac tego od wodociagow ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-07-24 12:14:21
    Od: "Kane" <k...@n...pl>

> [...]
    > Woec moze poprosic tego inspektora o podstawe prawna, bochce sie pan
    > zwrococ do wodociagow a oni "robia trudnosci" ?

    Nie pomyslalem o tym, jutro to sprawdze, rzeczywiscie moze to pomoze.

    > A poza tym, to czy sanepid nie oze zazadac tego od wodociagow ?

    W Polsce ? Nie albo nie w moim rejonie. Rozmawialem z Sanepidem i
    powiedzieli ze to w moim obowiazku jest dostac odpowiednie papiery z
    Wodociagow i ich nie interesuje jak to zrobie.

    Pozdrawiam

    Krzysztof Ulczok

  • 4. Data: 2003-07-24 12:27:29
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Kane" [...]

    > W Polsce ? Nie albo nie w moim rejonie. Rozmawialem z Sanepidem i
    > powiedzieli ze to w moim obowiazku jest dostac odpowiednie papiery z
    > Wodociagow i ich nie interesuje jak to zrobie.

    jesli rzeczywiscie panskim obowiazkiem jest miec te papiery...
    To pewnie obowiazkiem wodociagu jest je dac.
    Mapan moze jakas umowe "o dostawe wody" ?
    Moze ma ja wlasciciel budynku...

    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysztof Ulczok

    Boguslaw