  • 1. Data: 2004-04-16 11:43:39
    Temat: prosze o pomoc w sprawie alimentów
    Od: w...@i...pl

    nie jestem specjalistą w dziedzinie prawa, wogóle sie na tym nie znam, a więc
    prosze Was o pomoc.
    mam wyznaczony termin rozprawy w sprawie przysługujących moim dzieciom
    alimentów. pozew napisałam z pomoca koleżanki studentki prawa, jednak chodzi
    mi o taką rzecz: potrzebne mi są argumenty, czasami sa formułki,
    które "powalają", mają decydujące znaczenie. czy ktoś wogóle zrozumiał coś z
    tego co napisałam tak chaotycznie i bez składu?
    w każdym razie please, pomóżcie, musze na sprawie wyglądać, ze
    jestem "obeznana w temacie", ze wiem o co walcze dla moich dzieci.
    dzięki
    magda

  • 2. Data: 2004-04-16 13:46:13
    Temat: Re: prosze o pomoc w sprawie alimentów
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    > w każdym razie please, pomóżcie, musze na sprawie wyglądać, ze
    > jestem "obeznana w temacie", ze wiem o co walcze dla moich dzieci.
    > dzięki
    > magda

    hmm ...że niby wydoić faceta na maxa ?

  • 3. Data: 2004-04-16 16:13:25
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "tch" <t...@w...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c5oo3p$e91$1@korweta.task.gda.pl

    > hmm ...że niby wydoić faceta na maxa ?

    Twoje odpowiedzi na ten temat sugerują, że sam
    jesteś "tym dojonym", a nie normalnym ojcem
    któremu nie udało się życie z matką jego dzieci i
    który pomimo zaistniałej sytuacji nadal jest
    odpowiedzialnym ojcem mającym świadomość
    iż łożyć na utrzymanie dzieci mają *psi obowiązek*
    obydwoje rodzice.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Są cztery gatunki ludzi: tacy którzy siedzą cicho i nic nie robią,

  • 4. Data: 2004-04-16 16:21:46
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Użytkownik" <w...@i...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:458d.0000017c.407fc6eb@newsgate.onet.pl

    > [...........................]
    > w każdym razie please, pomóżcie, musze na sprawie wyglądać, ze
    > jestem "obeznana w temacie", ze wiem o co walcze dla moich dzieci.

    Jesteś w błędzie sądząc, że wyglądając na "obeznaną w temacie"
    wywrzesz lepsze wrażenie na Sądzie. Możesz być odebrana jako
    cyniczna i wyrachowana kobieta która chce wykorzystać nadażającą
    się okazję aby zapewnić sobie wygodne życie na koszt ojca jej
    dzieci. Inaczej mówiąc to tak jak napisał "tch" - wydoić gościa na
    maxa.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "...ile lat ma pański dwudziestoletni syn?"

  • 5. Data: 2004-04-16 16:24:21
    Od: w...@i...pl

> [...]
    > który pomimo zaistniałej sytuacji nadal jest
    > odpowiedzialnym ojcem mającym świadomość
    > iż łożyć na utrzymanie dzieci mają *psi obowiązek*

    Andrzeju, bardzo Ci dziękuję :-)

    właśnie dzisiaj w rozmowie tel. z byłym męzem usłyszałam, ze jak mi się udało
    ułozyć sobie życie po raz drugi i dać w końcu dzieciom prawdziwego ojca, to
    niech on się teraz martwi o ich byt. dlatego potrzebuję właściwych argumentów
    na sprawę, nie chcę z nim walczyć na słowa w trakcie rozmów telefonicznych.

  • 6. Data: 2004-04-16 19:53:04
    Od: w...@i...pl

    właśnie o to chodzi, ze nie chćę go wydoić na maxa.nie chcę go wogóle "doić"
    zyczę mu jak najlepiej, bo facet ma problem z alkoholem i wiem, ze bedzie mu
    trudno ułożyć sobie zycie. ale właśnie jest cyniczny i nie zamierza wogóle się
    poczuwac do płacenia na dzieci.

  • 7. Data: 2004-04-17 07:37:14
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    w...@i...pl wrote:

> [...]
    > bedzie mu trudno ułożyć sobie zycie. ale właśnie jest cyniczny i nie
    > zamierza wogóle się poczuwac do płacenia na dzieci.

    Wprawdzie nie o to pytalas,
    ale jesli nie chesz wydoic faceta, a ulozylas sobie zyciez "tym drugim"
    pomysl, czy ten drugi nie wolalby adoptowac dzieci...

    Bo widzisz... moze cos ugrasz... jak "facet ma problemy z alkoholem"
    to moze wyrok bedzie bezwartosciowym swistkiem papieru...
    Alez a to potem, jak juz dzieci dorosna...

    Tatus w majestacie prawa poda je do sadu o alimenty...

    Wiec moze lepiej dla dzieci miec tego nowego, lepszego tatusia....

    Pozdrawia..
    (ten drugi "lepszy")

    Boguslaw

  • 8. Data: 2004-04-17 15:10:53
    Od: w...@i...pl

> [...]
    >
    > Tatus w majestacie prawa poda je do sadu o alimenty...
    >
    > Wiec moze lepiej dla dzieci miec tego nowego, lepszego tatusia....

    zastanawiamy się nad tym od dłuższego czasu, nie mam natomiast zielonego
    pojęcia jak to wygląda w praktyce:
    - czy ojciec (naturalny) musi zrzec się praw rodzicielskich lub czy można go
    ich pozbawić?
    - jka długo trwa cała procedura?

    bede wdzięczna za wszelkie informacje, najchętniej na priva
    dziękuję

  • 9. Data: 2004-04-18 15:32:35
    Od: Paul <paul1981@ANIHILUJ_TO.interia.pl>

    On 16 Apr 2004 21:53:04 +0200, w...@i...pl wrote:

> [...]
    >trudno ułożyć sobie zycie. ale właśnie jest cyniczny i nie zamierza wogóle się

    Gorzej, jak go tymi alimentami zadoisz i razem z tym alkoholem
    zagonisz do paki za alimenty. Nie wiem, chyba lepiej by dzieci mialy
    naturalnego tatusia "gdzies", a nie "gdzies w pace"...?
    --
    Paul icq 325435693
    "Nobody rules these streets at night like me, the atomic punk"

  • 10. Data: 2004-04-18 19:36:02
    Od: w...@i...pl

> [...]
    > Paul                                          icq 325435693
    > "Nobody rules these streets at night like me, the atomic punk"

    to akurat nie ma dla mnie zadnego znaczenia, ponieważ on i tak nie widuje się
    z dziećmi, wogóle się nie interesuje, więc one same osobiścvie nie odczują
    jego braku. a on? moze to własnie byłaby dla niego najlepsza szkoła życia...