  • 11. Data: 2005-03-09 22:41:38
    Temat: Re: proszę o pomoc w sprawie absurdu sądu i wyłudzenia pieniędzy.
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    revision napisał(a):
    > Wyjaśniam mentor (dokuczliwie, apodyktycznie) moralizator. W ten deseń -
    > twoje rady są o kant....

    Albo mentor albo moralizator, bo to dwie różne rzeczy.

    > Mam nadzieję ze jesli bierzesz pieniądze za swoje mentorstwo to bardziej sie
    > starasz.
    > Chociaż mam jeszcze większą nadzieję, ze nie reprezentujesz prawa... a jesli
    > reprezentujesz, to zaczynam rozumiec na czym to polega.

    Reprezentuję prawo. Dzieki temu wiem, że nie wszystko co wygląda na
    przejaw stronniczości rzeczywiście nim jest. I wiem, że jeśli ktoś nie
    udowodni swego twierdzenia to może mieć pretensje tylko do siebie.
    Zwłaszcze po ostatniej nowelizacji kpc, zgodnie z którą sąd może
    ograniczyć się do oceny dowodów i nie musi sam dokonywać zadnych ustaleń.

    > Mam tez nadzieję ze nie masz i nie bedziesz miał dzieci, bo oczyma wyobraźni
    > widzę te biedne szkraby 1. Nie jedz. 2. Buty stawiaj pod kątem 30 stopni od
    > ściany. 3. Dlaczego nie przyniosłeś potwierdzenia wpłaty na komitet
    > rodzicielski?! i gdzie ta faktura za pączka i wodę?! No i gdzie masz ten
    > paragon za wycinanki?!!!
    > Brrrrrrrrrrrrrrrr...

    Przesadzasz. Co do ustawiania butów i paragonów za wycinanki
    przesadzasz. Ale potwierdzenie wpłaty na komitet rodzicielski jak
    najbardziej należy dobrze schować. Na wypadek jakby trzeba było
    udowodnić, że się zapłaciło. Bo posiadanie odpowiednich dowodów
    twierdzeń lezy tylko i wyłaćznie w moim interesie.

    > i... czy nie umiesz czytać inaczej niż ze swoimi słowami? gubisz się?
    > tracisz wątek?

    Nie, po prostu tak jest łatwiej odpowiadać. Jeżeli ci to nie odpowiada,
    to jedyne co ci pozostaje to się przyzwyczaić.

    Przy okazji., Nadal łamiesz netykietę odpowiadając nad cytatem.
    Wypadałoby też wycinać sygnaturki.

    > i... (tu podpowiedz, chodzi o patrzenie sobie w twarz) czy nad zlewem w
    > łazience masz pustą ścianę czy odważyłeś się powiesić tam lustro?

    W odróżnieniu od ciebie ja wiem, że sprawiedliwość to puste słowo i
    liczy się tylko prawo, które w odróżnieniu od sprawiedliwości jest
    wymierne. A sprawiedliwość? Sprawiedliwość jest jak dupa, kazdy ma
    swoją. Dlatego nie mam żadnych oporów przed patrzeniem w lustro, jezeli
    wiem, że postąpiłem zgodnie z prawem. Bo sprawiedliwość to nie moja rzecz.

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine

  • 12. Data: 2005-03-09 23:03:19
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    fantom napisał(a):

    > Witam!
    > Wiesz jakiej ludzie tutaj pomocy oczekuja? Przede wszystkim rzetelnej
    > i bezstronnej.

    Czy bezstronność obejmuje także zakaz obrzucania inwektywami sądu,
    imputowania spisków, łapownictwa i głupoty nie mając ku temu
    dostatecznych dowodów?

    Czt rzetelność obejmuje nakaz milczenia przez tych, którzy nie mają
    dostatecznej wiedzy i doświadczenia w danej dziedzinie prawa?

    > Wydaje Ci sie, ze to takie zabawne kreowac sie na czlowieka, ktory
    zna > roznice miedzy sadem a sprawiedliwoscia?.

    Trudno mówić o kreowaniu. Ja tę różnicę znam, i wiem, że sprawiedliwości
    nie było, nie ma i nie będzie. Najwyższy czas, żeby wszyscy to
    zrozumieli. Przykładowo ostatnia nowelizacja KPC zdejmuje z sądu wogóle
    obowiązek dochodzenia prawdy, nakazująć jedynie analizę przeprowadzonych
    dowodów i wyrokowanie na zasadzie czy przedstawione dowody dostatecznie
    uzasadniają przedstawioną tezę. Tu nie ma miejsca na jakąś "sprawiedliwość".

    > Dla tysiecy ludzi to sa dramaty za ktorymi stoja bezduszni i czesto
    > glupi wprost sedziowie i adwokaci. Nie oszukujmy sie, ale ten zawod
    > dawno juz przestal miec cokolwiek wspolnego z zaufaniem spolecznym.

    Głownie za sprawą tych, którzy oczekiwali, że sąd "w imię
    sprawiedliwości" naprawi ich własne błędy i zniweluje skutki ich własnej
    głupoty. Albo ozcekiwali od sądu uczynienia rzeczy sprzecznej z
    przepisami prawa. Nie oszukujmy się, zawsze po ogłoszeniu wyroku co
    najmniej jedna strona wychodzi z ciężkim poczuciem krzywdy i niezłomnym
    przekonaniem, że sędzia był głupi, stronniczy, bezduszny, niedouczony,
    przekupiony, w zmowie z tym drugim, ślepy, tępy, niesprawiedliwy itd.
    Aby było zauwanie do sądów niezbędny jest najpierw szacunek dla prawa i
    przede wszystkim jego znajomość.

    > Zawsze wydawalo mi sie, ze na grupach tematycznych beda doradzaly
    > osoby, dla ktorych ich zawod jest swego rodzaju fetyszem i hobby.
    > A "specjalisci" z tej grupy potrafia jedynie rzucac wykutymi
    > przepisami i inwektywami.

    NIestety prawo składa się z przepisów o określonej treści. Przepisy te
    można różnie interpretować, ale bez nich niestety nie da się mówić na
    temat prawa.

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 13. Data: 2005-03-10 13:59:24
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *revision* wrote in <news:WeEXd.111735$2e4.5954@news.chello.at> :

    > Człowiek prosi o pomoc i zostaje zmieszany z błotem i namawiany do tego aby
    > jeszcze bardziej zdołował przyjaciółkę. Słusznie! logika adwokaczyny?!

    Może oczekiwałeś że znajdziesz tu kogoś kto zapłaci za nią?
    Ponosimy konsekwencje tego co robimy niezależnie od tego czy nam sie
    to podoba (i czy jest 'sprawiedliwe').

    --
    Wiedza jest łaskawa - ochrania ludzi przed myśleniem

  • 14. Data: 2005-03-10 20:32:02
    Od: "news.gazeta.pl" <q...@g...pl>

    do wiadomości nie oczekiwałem żeby ktoś zapłacił za moją przyjaciółkę, nie
    obchodzi mnie czy to jest kilka tysięcy złotych czy też kilkanaście chodzi o
    zasady i żeby móc potem sobie spojrzeć w twarz że nie dało się takiej ...
    ( cenzura ). Stać mnie na zapłacenie tego "kłamstwa" połową lutowej wypłaty
    choć nie jestem I Advocatorobotem z mózgiem nie podłączonym do serca
    trzepiącym portfele poszkodowanych.
    Oczekiwałem bardziej o rozmowę na poziomie z kimś kto umie pomóc lub sam
    został tak załatwiony. Nie chodziło mi o rozmowe bez sensu o podejmowaniu
    decyzji i popełnianiu błedów i szczekaniu do siebie jak w schronisku w
    Paluchu. Bo w ten sposób stajemy się tymi "złymi"
    the end. pozdrawiam i życze miłego dnia
    qsqs

    Kr

  • 15. Data: 2005-03-11 14:27:06
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    revision wrote:

    > Jedyny błąd jaki został tu popełniony, to zamieszczenie prośby o pomoc na
    > tym jak widac pełnym hien forum.

    Nie jedyny. Podstawowy błąd, jaki popelniła Twoja przyjaciółka, to brak
    pokwitowań dokonanych opłat. Nic na to nie poradzisz, takie są fakty. Na
    przyszłość wyciągnij wnioski z tej lekcji.

    > Moja rada - nie korzystać z tego forum!!! Chyba że jest się masochistą,
    > albo psychopatą.

    Oczekiwałeś pogłaskania po glówce, uronienia łezki, steku wyzwisk pod
    adresem właścicielki mieszkania, plucia na sąd, czy może jednak rzetelnej
    porady?
    Justyna, masochistka i psychopatka;-)

  • 16. Data: 2005-03-13 21:47:04
    Od: <q...@g...pl>

    Skoro Ty mi doradziłaś to i ja pozwolę troszkę

    Na....

    Pozdrawiam

    Justyna, masochistka i psychopatka;-)

    Odpowiem...

    Widzę że jesteś i aktorem i publiką dla siebie, polecam wszelkie publikacje
    na temat zaawansowanego narcyzmu i samowystarczalności, z uśmieszków po
    docinkach stwierdzam że byłaś niekochana, hm trudno.

    Więc na masochizm polecam ---

    --- kołek nabity cierniami o średnicy 45mm ---

    Ale nie wkładaj tam gdzie byś chciała , tylko rzucaj go co chwila przed
    siebie wtedy przy upadku poczujesz co znaczy potknięcie.

    Na tfuj umysł juz nic nie pomoże, nie udzielaj się na forach bo ludzie
    zaczną się nie szanować i staną się hienami jak właścicielka mieszkania.

    Lub co gorsza zamkną się w swoim małym niedocnianym przez nikogo światku i
    będą prawić morały żeby się poszkodowane same sponiewierały jak tY.

    Niedługo czerwony krzyż powie dziecku bez nogi: "Dlaczego gówniarzu
    wybiegłeś z tą piłką pod czołg !!! Teraz masz za swoje, nie miej pretensji
    że rządy tu walczą o ropę. To nie twoje boisko ale Ich".

    Poczym zapomniawszy mu pomóc odejdzie pełne dumy z tego jak to przemówiło mu
    do rozsądku.

    ... a zresztą szkoda gadać temat zamknięty.

    Na świecie były hieny i będą, dopiero na górze jest prawdziwy sąd.

    qsqs