  • 1. Data: 2005-03-08 20:42:41
    Temat: Przechowywanie gotowki w kasie
    Od: "Sztygar" <p...@t...pl>

    witam,

    szukam informacji, rozporzadzen itp dotyczacych zasad przechowywania gotowki
    w kasie jednostki samorzadowej. chodzi mi o konkretne przepisy mowiace, ze
    kwote 'taka' trzeba przechowywac w np metalowej kasetce, a 'wieksza' w kasie
    pancernej.
    dotychczas znalazlem jedynie rozporzadzenie mswia z dnia 14.10.1998 'w
    sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona
    wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez
    przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne' -->
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/1998/0858.htm dodatkowo jest tez 'ustawa o
    ochronie osob i mienia' z 22.08.1997 -->
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/1997/0740.htm nie znalazlem tam jednak tego
    czego szukam.
    moze mi ktos wskazac dokumenty, w ktorych znajde konkretne zasady
    przechowywania gotowki w kasie? instrukcje kasowe raczej tez odpadaja.

    pozdrawiam,
    Sztygar

  • 2. Data: 2005-03-08 20:53:13
    Temat: Re: Przechowywanie gotowki w kasie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sztygar" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    Zadzwoń do NBP. Kilkanaście lat temu w tym zakresie wszyscy stosowali
    zarządzenie NBP w tej sprawie. Ono określało wielkość dopuszczalnego
    pogotowia kasowego, a i rodzaj konwoju. Nie wiem, czy to jest nadal
    obowiązujące, bo się tym nie zajmuję od dawna, ale oni powinni wiedzieć.