eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproszę o pomoc w sprawie absurdu sądu i wyłudzenia pieniędzy. › Re: proszę o pomoc w sprawie absurdu sądu i wyłudzenia pieniędzy.
    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: proszę o pomoc w sprawie absurdu sądu i wyłudzenia pieniędzy.
    Date: Fri, 11 Mar 2005 15:27:06 +0100

    revision wrote:

    > Jedyny błąd jaki został tu popełniony, to zamieszczenie prośby o pomoc na
    > tym jak widac pełnym hien forum.

    Nie jedyny. Podstawowy błąd, jaki popelniła Twoja przyjaciółka, to brak
    pokwitowań dokonanych opłat. Nic na to nie poradzisz, takie są fakty. Na
    przyszłość wyciągnij wnioski z tej lekcji.

    > Moja rada - nie korzystać z tego forum!!! Chyba że jest się masochistą,
    > albo psychopatą.

    Oczekiwałeś pogłaskania po glówce, uronienia łezki, steku wyzwisk pod
    adresem właścicielki mieszkania, plucia na sąd, czy może jednak rzetelnej
    porady?
    Justyna, masochistka i psychopatka;-)