  • 1. Data: 2005-03-08 21:56:39
    Temat: Dokument potwierdzajacy prawo do dysonowania nieruchomoscia.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    We wnosku o pozwolenie na budowe (instalacji gazowej) mam podac dokument
    potwierdzajacy prawo do dysponowania nieruchomoscia na cele budowlane.

    Czy bedzie to:
    a) akt notarialny zawarty pomiedzy nowym a starym wlascicielem mowiacy o
    sprzedazy?
    b) umowa ze spoldzielnia mieszkaniowa (to jest wlasnosci spoldzielcza)?
    c) wpis do ksiegi wieczystej?

  • 2. Data: 2005-03-08 22:07:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > a) akt notarialny zawarty pomiedzy nowym a starym wlascicielem mowiacy o
    > sprzedazy?
    > b) umowa ze spoldzielnia mieszkaniowa (to jest wlasnosci spoldzielcza)?
    > c) wpis do ksiegi wieczystej?

    Jeśli jesteś właścicielem, to wyciąg z księgi wieczystej. W wypadku prawa
    spółdzielczego, to pewnie będzie potrzeba zgoda zarządu spółdzielni.

  • 3. Data: 2005-03-08 22:28:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Jeśli jesteś właścicielem, to wyciąg z księgi wieczystej. W wypadku prawa
    > spółdzielczego, to pewnie będzie potrzeba zgoda zarządu spółdzielni.

    O wlasnie :)
    Dzieki.
    Jade do urzedu jutro... moze tym razem cos mi sie uda zalatwic, bo nigdy
    bym wczesniej nie przypuszczal ze podlaczenie sobie gazu to tak
    skomplikowana sprawa.