  • 1. Data: 2003-12-18 09:04:58
    Temat: prosze o opinie
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    zdecydowalam sie podpisac umowe z adwokatem. Czy ktos moze mi piowiedziec,
    czym taka umowa skutkuje dla obu stron?

    Chodzi o sprawe w sadzie rodzinnym.

    kania

  • 2. Data: 2003-12-18 09:16:25
    Temat: Re: prosze o opinie
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Kania napisał:

    > Witajcie,
    >
    > zdecydowalam sie podpisac umowe z adwokatem. Czy ktos moze mi piowiedziec,
    > czym taka umowa skutkuje dla obu stron?

    a co jest w niej napisane?

  • 3. Data: 2003-12-18 11:48:17
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marcin" <s...@s...friends.id.pl> napisał w wiadomości

    > a co jest w niej napisane?

    nie mam bladego pojecia, bede podpisywac dopiero dzis. Podobno jest to
    standardowy druczek, p. mecenas ma prowadzic sprawe. Wiem, ze jest tam
    upowaznienie, do wgladu w akta itp

    Kania

  • 4. Data: 2003-12-18 12:24:26
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Kania napisał:

    > nie mam bladego pojecia, bede podpisywac dopiero dzis. Podobno jest to
    > standardowy druczek, p. mecenas ma prowadzic sprawe. Wiem, ze jest tam
    > upowaznienie, do wgladu w akta itp

    pytasz jakie obowiązki nałoży na Ciebie umowa której ani Ty, ani my nie
    widzieliśmy.

    Wybacz, ale usługi wróżbiarskie świadczę środa - piątek w godz. 17-19
    (chyba, że jest pełnia).

    Przeczytja umowę i jesli coś będzie niejasne - zapytaj,
    bo w tej chwili sens Twojego pytania brzmi:

    Idę jutro oglądac mieszkanie, Jak ono będzie wyglądało?

    pozdrawiam

    marcin

  • 5. Data: 2003-12-18 13:35:02
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > pytasz jakie obowiązki nałoży na Ciebie umowa której ani Ty, ani my nie
    > widzieliśmy.

    Tak jak napisalam, p. mecenas powiedziala, ze to STANDARDOWY papierek.
    Myslalam, ze jesli standardowy, to ktos wie co w nim jest...

    Kania

  • 6. Data: 2003-12-18 14:26:01
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Kania" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "marcin" <s...@s...friends.id.pl> napisał w wiadomości

    > Tak jak napisalam, p. mecenas powiedziala, ze to STANDARDOWY papierek.
    > Myslalam, ze jesli standardowy, to ktos wie co w nim jest...

    Podejrzewam, że będzie to upoważnienie do reprezentowania ciebie w tej
    sprawie.
    Raczej jedno zdanie z jej naziwskiem twoim nazwiskiem i temetem sprawy i
    haslem upowaznienie.