  • 1. Data: 2003-03-02 14:26:03
    Temat: co jesli prokuratura nie odpowiada?
    Od: Flower <m...@0...000p000l>

    czy to prawda, ze jesli zlozylam zawidaomienie o popelnieniu
    prestepstwa w ciagu 6-ciu tygodni? A co, jesli nie odpowie w zaden
    sposob? Zostało jeszcze 10 dni i nie wiem, co robic dlaej. Prosze o
    rade - z gory bardzo dziekuje
    --
    //\\ mgp
    /| /| // // ale nie wp

  • 2. Data: 2003-03-02 14:36:01
    Od: Flower <m...@0...000p000l>

    Flower <m...@0...000p000l> dnia pieknego 02 mar 2003
    na pl.soc.prawo zapodał:

> [...]
    > prestepstwa w ciagu 6-ciu tygodni? A co, jesli nie odpowie w
    > zaden sposob? Zostało jeszcze 10 dni i nie wiem, co robic dlaej.

    Oczywiscie chodzi o to ze nie odpowiada w ciagu 6 tygodni. To przez
    te polskie litery.
    --
    //\\ mgp
    /| /| // // ale nie wp

  • 3. Data: 2003-03-02 17:43:02
    Temat: Re: Co jesli prokuratura nie odpowiada
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    zamiast siedzieć i biadolić udaj się do prokurackiej i dowiedz się o numer
    akt.i sprawdzaj co się dzieje ze sprawą.

    Stan_Z

  • 4. Data: 2003-03-02 19:12:40
    Od: Flower <m...@0...000p000l>

    "Stan_Z" <s...@g...pl> dnia pieknego 02 mar 2003 na
    pl.soc.prawo zapodał:

    > zamiast siedzieć i biadolić udaj się do prokurackiej i dowiedz
    > się o numer akt.i sprawdzaj co się dzieje ze sprawą.
    >
    > Stan_Z

    Bardzo dziekuje za odpowiedz. Z pewnoscia i Ty chcialbys TAKA wlasnie
    otrzymac na swoje pytania - jesli je masz.
    Poza tym pytalam grzecznie i o zadnym biadoleniu nie ma mowy
    --
    //\\ mgp
    /| /| // // ale nie wp

  • 5. Data: 2003-03-02 21:25:38
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23$$$@$$$tenbit.pl>

    'Flower' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:Xns9332CC1AED60Dflowerpower@22.7.19.11 taką oto treść:

    | Bardzo dziekuje za odpowiedz. Z pewnoscia i Ty chcialbys TAKA wlasnie
    | otrzymac na swoje pytania - jesli je masz.
    | Poza tym pytalam grzecznie i o zadnym biadoleniu nie ma mowy

    To czego od nas oczekujesz? Zebysmy Tobie powiedzieli czemu prokuratura
    nie odpowiada? Powiedz, skad mamy to wiedziec?

    ->piotr

  • 6. Data: 2003-03-03 06:40:44
    Temat: prokuratura MUSI odpwiedzieć!!!!
    Od: Flower <m...@0...000p000l>

    "[ piotr sut ]" <piotr23$$$@$$$tenbit.pl> dnia pieknego 02 mar
    2003 na pl.soc.prawo zapodał:

    Ojej! Jesli tak sformulowalam pytanie to przepraszam, ale chodzilo mi
    nie o to, dlaczego, tylko czy jest taki przepis, mysl ktorego
    prokuratura powinna lub MUSI odpowiedziec w ciagu szesciu tygodni.
    Juz go znalazlam i wiem, ze tak.
    Jesli ktos o to zapyta na grupie, to mu odpowiem.

    --
    //\\ mgp
    /| /| // // ale nie wp

  • 7. Data: 2003-03-03 07:01:25
    Temat: Re: prokuratura MUSI odpwiedzieć!!!!
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    > Jesli ktos o to zapyta na grupie, to mu odpowiem.

    Przepraszam Ciebie za niezbyt przyjemną odpowiedź na twojego pierwszego
    posta. Wynikała ona z braku informacji w jakiej roli występowałaś w
    postępowaniu i czy np. składałaś zeznania czy brałaś jakiś inny udział w
    postępowaniu itp.

    A teraz powiem tak: trzyyyymasz nas w niepewności uchyl rąbka tajemnicy
    niech wszystkich czytających oświeci.

    Stan_Z
    Jeszcze raz przepraszam

  • 8. Data: 2003-03-07 16:10:04
    Od: Flower <m...@0...000p000l>

    "Stan_Z" <s...@g...pl> dnia pieknego 03 mar 2003 na
    pl.soc.prawo zapodał:

    > A teraz powiem tak: trzyyyymasz nas w niepewności uchyl rąbka
    > tajemnicy niech wszystkich czytających oświeci.
    >
    > Stan_Z

    Otóż mieszkam w innym miescie, niz ta prokuratura. Zlozylam
    doniesienie o przestepstwie ktorego dopuscili sie pewni nieuczciwi
    pracodawcy (moi byli). I tyle tylko. Po prostu pierwszy raz spotkalam
    sie z bestialskim wyzyskiem i oszustwem na ogromna skale, kretactwem
    i przekreciarstwem; z prokuratura mam do czynienia po raz pierwszy w
    zyciu i dlatego dalam na grupe glupie pytanie - wystraczylo poczytac
    kpk...
    pozdrawiam.
    A, za Twoja porada zadzwonilam do prokuratury i wiem, ze dochodzenie
    wszczeto...

    --
    //\\ mgp
    /| /| // // ale nie wp