  • 1. Data: 2003-03-02 11:34:13
    Temat: spoznione faktury
    Od: "Debiam" <t...@c...com>

    tepsa mi nie wysyla od grudnia rachunkow ani za internet ani za podlaczenie
    do internetu. Po jakim czasie przepadaja te oplaty?Slyszalem ze jesli
    faktura nie zostanie wystawiona w ciagu 30 dni to mam prawo nie placic.

  • 2. Data: 2003-03-02 12:28:23
    Temat: Re: spoznione faktury
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "Debiam" <t...@c...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > do internetu. Po jakim czasie przepadaja te oplaty?Slyszalem ze jesli
    > faktura nie zostanie wystawiona w ciagu 30 dni to mam prawo nie placic.

    Od kogo tak slyszales ?

    Karol

  • 3. Data: 2003-03-03 12:29:25
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    Slyszalem ze jesli
    > faktura nie zostanie wystawiona w ciagu 30 dni to mam prawo nie placic.

    Ja słyszałem, że nawet jak wystawią w "terminie" to można nie płacić :)

    Tomek

  • 4. Data: 2003-03-03 21:27:54
    Od: "Mateo" <n...@p...wp.pl>

> [...]
    > do internetu. Po jakim czasie przepadaja te oplaty?Slyszalem ze jesli
    > faktura nie zostanie wystawiona w ciagu 30 dni to mam prawo nie placic.

    Raczej zle slyszales. Zobacz:
    http://www.telekomunikacja.pl/dom/telefon/reg_d5.php
    ?menu=b
    § 35
    (...)
    5. W przypadku nieotrzymania faktury VAT za dany miesiąc Abonent zobowiązany
    jest zgłosić ten fakt do TP SA

    Pzdr
    Mateo

  • 5. Data: 2003-03-04 07:17:58
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>

    Debiam <t...@c...com> napisał(a):

    > tepsa mi nie wysyla od grudnia rachunkow ani za internet ani za podlaczenie
    > do internetu. Po jakim czasie przepadaja te oplaty?Slyszalem ze jesli
    > faktura nie zostanie wystawiona w ciagu 30 dni to mam prawo nie placic.

    roszczenia TPSA, jako zwiążane z działałnością gospodarczą przedawnia się po
    upływie 3 lat od płatności kazdeja faktury, nawet tej niewystawionej,

    pzdr

    marek radwański