  • 1. Data: 2003-03-02 15:47:47
    Temat: wyrejestrowanie firmy
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    Jestem laikiem jeśli chodzi o prawo i nie wiem jakie kroki mam poczynić,
    żeby wyrejestrować swoją firmę. (Być może ten temat wystąpił już na grupie.)
    Być może ważne jest to że nie wpłynęła żadna faktura od firmy, nie wykazałem
    żadnego dochodu. Proszę o wskazówki, gdzie się zgłosić, jak najszybciej
    załatwić tę sprawę.

    Z góry dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2003-03-03 14:24:27
    Temat: Re: wyrejestrowanie firmy
    Od: "Tomek Karpierz" <t...@p...fm>

    Ja wlasnie wyrejestrowywuje firme i dowiedziaqlem sie ze:
    - musze zglosic ten fakt do podmiotu rejestrujacego (Burmistrz, Gmina),
    dotalem od nich stosowny wniosek,
    - po trzymaniu decyzji nalzey pojsc do Skarbowki, Urzedu Statystycznego i
    Zusu, zglosic ten fakt, tam prawdopodobnie maja odpowiedznie druki do tego.

    Aha, nalezy oddac oryginaly dokumentow, tj zaswiadczenie o wpisie do
    ewiedencji i chyba o numer regonu.
    Tyle wiem na dzis.
    Tomek