    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "produkcja" pradu i prawo
    Date: Wed, 28 Apr 2004 21:07:34 +0200

    Grzegorz wrote:

    > Jestes pewnien? Zobacz no dokladnie co przychodzi przed licznikiem.

    Przed licznikiem nie wolno się podłączać - mówimy o
    normalnychinstalacjach domowych, a nie podłączaniu się przed licznikiem.

    > Doskonale zlapalem. Chyba, ze nie zlapalem zabawanego wypowiadania sie w
    > temacie, o ktorym nie ma sie bladego pojecia. Bardziej prawdopodobne jest,
    > ze to raczej Ty nie rozrozniasz systemow mobilnych (np. samochod) i stalych
    > (siec energetyczna). Dlatego raczysz nas takimi absurdalnymi przykladami.

    Ach, więc teraz kryterium jest mobilność?

    Fascyunujące.

    > Oczywiscie ze nie jest to zadna elektrownia, to jest alternetor.

    No popatrz. Pewnie też na innych prawach fizyki działa, niż duże
    generatory w elektrowni?

    > Lepszy? Daj juz spokoj, schodzisz z tematu swoimi alternetorami.
    >
    > Aby podlaczyc swoj generator do sieci energetycznej musisz spelnic wiele
    > wymagan.

    [ciach]

    Może i trochę znasz się na prądzie elektrycznym, ale masz chyba jakieś
    problemy z językiem polskim.

    Przeczytaj uważnie początek tego wątku: imć Szerszeń wyraźnie pyta się o
    produkcję prądu _na_własny_użytek_ i to w dodatku z
    _pominięciem_energetyki_. Wytłumacz mi - po co w tym celu podłączać się
    do ogólnej sieci energetycznej? (pomijając 'kit', który mu ktoś wciskał,
    że TRZEBA się podłączyć, żeby prąd energetyce sprzedać,a potem go znowu
    kupić).

    > IMO, tak dlugo jak zasilasz dane urzadzenie poprzez swoje wlasne
    > obwody, niepolaczone w zaden sposob z siecia energetyczna nie ma
    > problemu.

    No WRESZCIE dotarło...

    > W miedzyczasie ide na obiad.

    Polecam marchewkę - dobrze robi na oczy.