  • Data: 2004-04-29 06:44:47
    Temat: Re: "produkcja" pradu i prawo
    Od: "Grzegorz" <f...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    news:c6q6k2$pic$1@opal.futuro.pl...

    > troche to dla mnie dziwne i jakies absurdalne, wiec dlatego sie pytam, czy
    > on jest jakis niedoinformaowany (ale mysle ze w trakcie byudowy tej
    > instalacji dowiadywano sie co i jak dosc dokladnie), czy naprawde istnieja
    > jakies takie durne przepisy, ktore zabraniaja mi uniezaleznic sie od
    > energetyki poprzez postawienie wiatraka na wlasnym podworku i totalne ich
    > olanie

    Jak bedziesz z kims rozmawial sprobuj dowiedziec sie jak ma sie sprawa
    zainstalowania zapasowego generatora. Cos takiego robi sie w przemysle, aby
    podtrzymac produkcje w wypadku awari w sieci zasilajacej.
    Byc moze wykorzystujac jakis zapis o generatorach zapasowych (eng. backup
    generators) bedziesz mogl obejsc prawo. Oczywiscie zdajesz sobie sprawe, ze
    w wypadku awari musisz odlaczyc sie fizycznie od sieci zew. i generowac
    wystarczajaca moc.

    --
    Grzegorz

    Experience is what you get when you didn't get what you wanted.