  • 1. Data: 2004-02-05 17:14:02
    Temat: produkcja akoholu
    Od: "andie" <a...@m...NoSpAm.pl>

    Witam.
    Powiedzmy, że mam ochotę się napić dobrej, domowej "Whisky" i chcę sobie ją
    wykonać w domu we własnym zakresie.
    Czy są przepisy regulujące te kwestie, tzn czy mogę w ogóle zrobić, w jakich
    ilościach, itp... ?

    Andrzej

  • 2. Data: 2004-02-05 19:08:53
    Temat: Re: produkcja akoholu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "andie" <a...@m...NoSpAm.pl> napisał w
    wiadomości news:bvtu3o$e1j$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Pod warunkiem, że nie będziesz tego sprzedawał komukolwiek (przede
    wszystkim przepisy o akcyzie) oraz produkował przemysłowo (Ust. z dn.
    2.03.2001 r. o wyrobie alkoholu etylowego oraz wytwarzaniu wyrobów
    tytoniowych) to nie jest to zabronione.

  • 3. Data: 2004-02-06 08:51:51
    Od: Vectra <a...@b...vectranet.pl>

> [...]
    > wszystkim przepisy o akcyzie) oraz produkował przemysłowo (Ust. z dn.
    > 2.03.2001 r. o wyrobie alkoholu etylowego oraz wytwarzaniu wyrobów

    Chyba mówisz o produkcji wina.
    No ale whisky wymaga destylacji.
    Czy wolno miec w domu bimbrownie?
    pozdro
    ---
    V.

  • 4. Data: 2004-02-06 19:49:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Vectra" <a...@b...vectranet.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba mówisz o produkcji wina.
    > No ale whisky wymaga destylacji.
    > Czy wolno miec w domu bimbrownie?
    > pozdro

    Otóż po noweli stosownych przepisów wychodzi na to, ze można. Byłeś tym
    nie handlował.