  • 1. Data: 2004-02-05 16:27:19
    Temat: Rejestracja rolniczej DG
    Od: "Bartek_1978" <B...@p...onet.pl>

    Witam
    Zamierzam zarejestrować rolniczą DG - dział specjalny (chodzi o chodowlę
    rybek, psów, białych myszek etc). Mam problem od czego zacząć, pytałem się w
    UM czy to oni rejestrują - posłali mnie do Urzędu Gminy, żeby było
    śmieszniej, to z Urzędu Gminy posłali mnie z powrotem do Urzędu Miasta i do
    tego każdy z nich argumentując twierdzi (co wiem sam), że działalność rolna
    nie podlega wpisowi do ewid. DG. To w końcu kto prowadzi ewidencję
    działalności rolnej?

  • 2. Data: 2004-02-08 12:26:43
    Temat: Re: Rejestracja rolniczej DG
    Od: "Piter" <p...@a...pl>

    ucieszę cię. Nikt nie ewidencjonuje rolinków, nic tylko wziąśc się za
    hodowlę białych myszek
    Piotr