  • 1. Data: 2004-02-05 17:15:22
    Temat: Przeterminowane kupony Sodexho
    Od: "Dafi" <axau@_nospam_.gazeta.pl>

    Niedawno odkrylem, robiac porzadki, ze jestem "nieszczesliwym" ;-)
    posiadaczem kuponow podarunkowych SodexhoPass z data waznosci do 30.06.2001
    r. Ach ta skleroza :( Sam nie moge wyjsc z podziwu jak do tego zapomnienia
    doszlo. Ale mniejsza o to.

    Chodzi mi o to czy sa jakies szanse zeby to wymienic na aktualne bony?

    Sodexho na zapytanie telefoniczne i na pismie odpowiedzial ze niestety nic z
    tego.

    Czy tylko zbywaja czlowieka? Czy mozna jakos to podeprzec prawnie i wymusic
    to na nich.

    Czy tylko pozostaje pisac nastepne pismo i liczyc na ich dobre serce?

    Moze ktos mial z takim przypdakiem do czynienia i cos podpowie?

    W koncu za te bony (piecset zlotych) zaplacil im wtedy moj pracodawca.

    Dafi