  • 101. Data: 2010-09-07 07:23:47
    Temat: Re: producent i info na produkcie
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "poreba" <d...@p...pl> napisał

    > Żądasz aby T. Ci podał wykaz kilku tysięcy idiotycznych, złodziejskich
    > czy nomenklaturowych prywatyzacji?

    Wystarczy kilkanaście (to i tak pikuś w skali całego PRLu z tak bujnie
    rozkwitniętą - zdaniem Tristana - gospodarką) przykładów owych fabryk,
    które rzekomo rozdano. Albo zniszczono/wyburzono.

    > A może być jeden, znamienny: Huta Julia w
    > Szklarskiej Porębie

    A jak sądzisz - jakie byłyby jej obecne losy, gdyby w ogóle nie została
    sprywatyzowana?
    Tylko staraj się pisać w miarę realnie, bo czcze marzenia mnie nie
    interesują.

    K.

  • 102. Data: 2010-09-07 07:24:51
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:i632jm$s1o$4@news.onet.pl...

    > No to wiele wyjaśnia.

    To trzeba było od razu uprzedzić, że piszesz wyłącznie o DC.

    K.

  • 103. Data: 2010-09-07 07:34:28
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Alek w <news:i5vcul$n3b$1@news.onet.pl>:

    > A jak prosiłeś ekspedientkę o cukier

    Znalazłem ostatnio w szafce:
    <http://img695.imageshack.us/gal.php?g=dsc00232b.jpg

    Słodki był ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 104. Data: 2010-09-07 07:56:27
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 3 Wrz, 11:17, pamana <b...@a...pl> wrote:

    > Osobiście pestka w dżemie jest dla mnie zaskakująca i nieoczekiwana

    Tak zwłaszcza w truskawkowym.

  • 105. Data: 2010-09-07 07:57:17
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 3 Wrz, 15:43, pamana <b...@a...pl> wrote:

    > ale ja nie pytam jakiej pestki kto oczekuje w swoim dżemie ja pytam o to
    > czy producent ma obowiązek umieścić info o ew.pestkach na etykiecie.
    > p.

    Na truskawkowym to masz nawet informację graficzną.

  • 106. Data: 2010-09-08 22:08:59
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    2 razy kupiłam w Carrefourze paczkowany żólty ser Podlaski w kawałku.
    Termin przydatności do spożycia dosyć długi. Po 3 dniach od zakupu
    zielone i różowe kropki na nim, brrr,
    --

    Malowali pokoje ?

  • 107. Data: 2010-09-08 23:39:42
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-09 00:08, niusy.pl pisze:

> [...]
    >
    > 2 razy kupiłam w Carrefourze paczkowany żólty ser Podlaski w kawałku.
    > Termin przydatności do spożycia dosyć długi. Po 3 dniach od zakupu

    W lodówce?

    --
    animka

  • 108. Data: 2010-09-10 20:41:17
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

> [...]

    > 2 razy kupiłam w Carrefourze paczkowany żólty ser Podlaski w kawałku.
    > Termin przydatności do spożycia dosyć długi. Po 3 dniach od zakupu

    W lodówce?

    --

    Sufit lodówki malowali ?

  • 109. Data: 2010-09-10 20:57:17
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-10 22:41, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > W lodówce?
    >
    > --
    >
    > Sufit lodówki malowali ?

    Czy Ty nie zorientowałeś się zupełnie, że to zabójcza pleśń (te kropki
    różowe i zielone)?

    --
    animka