  • 1. Data: 2004-04-21 17:19:33
    Temat: problem z rozwiazaniem umowy najmu
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam nastepujacy problem. Wynajmuje mieszkanie, obecnie zwolnil sie pokoj w mieszkaniu
    mojego
    przyjaciela zaproponowal mi zeby sie tam wprowadzil, mieszkanie jest ok, pieniadze
    male, zgodzilem sie.
    W niedziele sie wyprowadzam. Chcialbym w zwiazku z tym rozwiazac umowe z poprzednim
    wlascicielem.
    Niestety nie moge sie z nim skontaktowac! Sytuacja, jest wrecz kuriozalna! Juz
    tydzien temu powinienem
    mu zaplacic czynsz, wiec to w jego interesie lezy zeby sie ze mna skontaktowac! W
    kazdym razie juz
    kilkanascie razy probowalem sie do niego dodzwonic, dzwonilem tez do ojca wlasciciela
    (czasem jemu
    placilem czynsz) zaden z nich nie odbiera, probowalem uzyskac numer do domu do niego,
    ale jest
    zastrzezony. Czy jesli wysle swoje oswiadczenie woli na pismie listem poleconym to
    zalatwi sprawe?
    Mamy "standardowa" umowe najmu. Pytanie nr.2 : ile czasu trwa zasiedzenie
    nieruchomosci :) ? Gdzie
    moge sprawdzic czy nieruchomosc nie jest obciazona ?

    Goraco pozdrawiam

    --
    huski
    huski@(u_s_u_n-t_o)interia.pl

  • 2. Data: 2004-04-21 17:34:37
    Temat: Re: problem z rozwiazaniem umowy najmu
    Od: "seb" <s...@w...to.poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    ..
> [...]
    domu do niego, ale jest
    > zastrzezony. Czy jesli wysle swoje oswiadczenie woli na pismie listem
    Umowa na pismie -> wypowiedzenie na pismie (rozwiazanie umowy, czy w umowie
    byl zastrzezony okres wypowiedzenia? - trzeba go dotrzymac) i sprawa
    zalatwiona.

    seb

  • 3. Data: 2004-04-21 19:39:18
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "seb" <s...@w...to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Umowa na pismie -> wypowiedzenie na pismie (rozwiazanie umowy, czy w
    umowie
    > byl zastrzezony okres wypowiedzenia? - trzeba go dotrzymac) i sprawa
    > zalatwiona.

    pytanie jak skutecznie doreczyc jesli nie odbierze poleconego.

    p.
    W.

  • 4. Data: 2004-04-21 21:27:02
    Od: "seb" <s...@w...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "wirtualna" <w...@w...pl.com> napisał w wiadomości

    > pytanie jak skutecznie doreczyc jesli nie odbierze poleconego.

    No to już inna sprawa - tym martwiłbym się później.

    seb

  • 5. Data: 2004-04-23 21:32:44
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "seb" kemenangan <21 kwi 2004> menyalin :

    > Umowa na pismie -> wypowiedzenie na pismie (rozwiazanie umowy, czy w umowie
    > byl zastrzezony okres wypowiedzenia? - trzeba go dotrzymac) i sprawa
    > zalatwiona.

    byl wynosi 1 miesiac, ale wplacilem mu rowniez kaucje wiec nie jest zle, najwyzej o
    jakis rachunkach
    mozemy rozmawiac. W ogole jutro do tego faceta do domu, moze sie dogadam z jego zona,
    albo z kims
    zebym chociaz klucze oddal i jej zostawie oswiadczenie na pismie.

    --
    huski
    huski@(u_s_u_n-t_o)interia.pl