  • 1. Data: 2004-04-21 16:57:09
    Temat: Zwrot kosztów dojazdu
    Od: "Dominik" <d...@i...pl>

    Zona zostala skierowana przez Urzad Pracy na kurs...szkolenie odbywa sie w
    innym miescie, czyli dochodza dojazdy...dowiedzialem sie iz koszty dojazdu
    maja byc zwrocone przez Urzad Pracy, ALE TYLKO I WYLACZNIE DOJAZDY PKS-em
    LUB PKP Z MIASTA DO MIASTA!!! Natomiast dojazdy juz w samym miescie np.
    tramwajem lub autobusem MZK nie wchodza w rachube,a mam tu na mysli sam
    dojazd np. tramwajem od stacji PKP do osrodka szkoleniowego:((
    Dlaczego?? Przeciez to takze zalicza sie do dojazdu, czyli wedlug mnie
    rowniez koszty powinny byc zwrocone...

  • 2. Data: 2004-04-21 17:03:52
    Temat: Re: Zwrot kosztów dojazdu
    Od: sebol <l...@s...pl>

    Dominik wrote:

> [...]
    > dojazd np. tramwajem od stacji PKP do osrodka szkoleniowego:((
    > Dlaczego?? Przeciez to takze zalicza sie do dojazdu, czyli wedlug mnie

    ja pierd.... nie dosyc ze fundujemy jej kurs to jeszcze na taxi dawać :>

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl

  • 3. Data: 2004-04-21 18:12:53
    Od: "Obcy" <jm500(usuń)@wp.pl>

    Użytkownik "Dominik" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dojazd np. tramwajem od stacji PKP do osrodka szkoleniowego:((
    > Dlaczego?? Przeciez to takze zalicza sie do dojazdu, czyli wedlug

    Jeśli mnie pamięć nie myli to problem leży w udokumentowanu np
    biletami kosztów przejazdu, a nie że musi być komunikacją państwową.
    Jest na to rozporządzenie jakiegoś ministra, jak Ci na nim zależy to
    pisz na priv.
    Pozdrawiam
    Olo

  • 4. Data: 2004-04-21 18:20:50
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    sebol wrote:

    > ja pierd.... nie dosyc ze fundujemy jej kurs to jeszcze na taxi dawać
    > :>

    Jak to było u Ziemkiewicza?
    Że dali byłym pgr-owcom farby żeby sobie te czworaki obłażące
    odmalowali.
    Ci wzięli, odmalowali sobie te domki... po czym przyszli po dniówkę ;-)

    Do Dominika:
    Zastanów się. Czy jak dojeżdżasz do pracy w obrębie miasta to też
    domagasz sie od pracodawcy zwrotu kosztów? Czy jak żona jedzie do UP po
    zasiłek to tez domaga się zwrotu za bilet?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2004-04-21 19:33:22
    Od: "Dominik" <d...@i...pl>

    > ja pierd.... nie dosyc ze fundujemy jej kurs to jeszcze na taxi dawać :>

    Do "Pana" sebol:
    Po pierwsze: CZY JA WYZEJ PISALEM COS O TAXI????????
    Po drugie: WIECEJ KULTURY I OGLADY!

  • 6. Data: 2004-04-22 04:58:31
    Od: sebol <i...@a...pl>

    Dominik wrote:

    jak przeczytałem twoj post to puls mi sie podniósł (scyzoryk też).
    Proponuje poszukac w słowniku " postawa roszczeniowa ".

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl

  • 7. Data: 2004-04-22 05:45:02
    Od: "Kaliope" <K...@w...pl>

    > jak przeczytałem twoj post to puls mi sie podniósł (scyzoryk też).

    karmisz scyzoryk viagrą?
    ;-)
    K.