  • 1. Data: 2004-04-21 17:53:24
    Temat: Jak to rozwiazac?
    Od: "Adrian" <a...@o...pl>

    Witam szanownych grupowiczow!

    Prosze o porade..
    Mieszkam z zona w mieszkaniu kwaterunkowym (komunalnym). Z uwagi na bardzo
    mala powierzchnie powyzszego lokalu chciabym kupic wieksze wlasnosciowe,
    lecz nie chcialbym stracic mieszkania kwaterunkowego. Jak mozna to zrobic?
    Nie mam mozliwosci zamiany tego mieszkania na inne ze wzgledu na specyficzny
    rodzaj umowy najmu.

    Prosze o porady na priva.

    a...@o...pl

  • 2. Data: 2004-04-25 09:58:36
    Temat: Re: Jak to rozwiazac?
    Od: "zbisa" <zbisa@SPAM_FUJzr.ita.pwr.wroc.pl>

> [...]
    > lecz nie chcialbym stracic mieszkania kwaterunkowego. Jak mozna to zrobic?
    > Nie mam mozliwosci zamiany tego mieszkania na inne ze wzgledu na

    hmmm... chyba musisz najpierw wykupic mieszkanie komunalne, a dopiero potem
    kupic drugie mieszkanie. Inaczej stracisz prawo do wynajmowania mieszkania
    komunalnego.
    pozdrawiam! zbisa