  • 41. Data: 2006-07-29 07:21:50
    Temat: Re: problem z pracownikiem
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *NORT* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > mam udekumentowany czas pracy z godzinami podpisywany przez wszystkich
    > pracownikow

    Jeśli masz rzetelnie prowadzoną dokumentację i tych nadgodzin nie było
    to nie widzę problemu.
    Na przyszłość zapamiętaj, że klauzule w porozumieniach z pracownikami
    "pracownik zrzeka się wszelkich roszczeń" warte są mniej niż kartka
    papieru, na której to napiszesz.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||

  • 42. Data: 2006-07-29 09:10:05
    Od: "NORT" <hinka[USUN_TO]@wp.pl>

    mam wszystkie papierki z pracownikami prowadzone bardzo rzetelnie
    także z tej strony się nie obawiam

    nort

  • 43. Data: 2006-07-29 09:11:54
    Od: "NORT" <hinka[USUN_TO]@wp.pl>

    nic od nikogo nie wymusiłem
    to tylko przypuszczenia różnych tu wypowiadających się osób co powiniem
    zrobić itp.

  • 44. Data: 2006-07-29 13:39:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    NORT wrote:

    > błędów i do tego że to dyscyplinarne należało się co dla mnie jest
    > oczywiście na renkę

    Co to jest "renka"?

  • 45. Data: 2006-07-29 14:07:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Co to jest "renka"?

    To jest część ciała człowieka, tylko piszę się trochę inaczej. Ale łatwo
    się było domyśleć.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 46. Data: 2006-07-29 15:39:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eafq7e$hh3$1@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > To jest część ciała człowieka, tylko piszę się trochę inaczej. Ale łatwo
    > się było domyśleć.
    Łatwo jest też użyć słownika ortograficznego aby nie epatować swym
    nieuctwem.
    Dziwne, że wg niektórych nie wstyd być tumanem, ale zwrócić tumanowi uwagę
    to już coś niewłaściwego.
    Przecież to są wypowiedzi publiczne, może młodzież czyta i przejmie takie
    wzorce?
    Poza tym dlaczego ktokolwiek miałby się wysilać i domyślać o co chodzi
    niedoukowi, któremu się nie chciało wysilić i poprawnie ująć swej
    wypowiedzi?

    Jotte

  • 47. Data: 2006-07-29 15:46:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Dziwne, że wg niektórych nie wstyd być tumanem, ale zwrócić tumanowi
    > uwagę to już coś niewłaściwego.

    Masz jakieś uprzedzenia co do mnie. Ja nikomu nie zwracam uwagi tylko
    odpowiadam na pytanie :)co to jest "renka".

    > Poza tym dlaczego ktokolwiek miałby się wysilać i domyślać o co chodzi
    > niedoukowi, któremu się nie chciało wysilić i poprawnie ująć swej
    > wypowiedzi?

    Nie ma przymusu. Można rżnąc głupa :)

  • 48. Data: 2006-07-29 15:59:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eafvt3$ajf$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Masz jakieś uprzedzenia co do mnie. Ja nikomu nie zwracam uwagi tylko
    > odpowiadam na pytanie :)co to jest "renka".
    Masz jakieś uprzedzenia co do mnie. Ja nie twierdziłem jakobyś komukolwiek
    zwracał uwagę. ;)

    > Nie ma przymusu. Można rżnąc głupa :)
    Pewnie, że można głupa rżnąć. Nie tylko zresztą w tej kwestii...

    Jotte

  • 49. Data: 2006-07-29 18:30:30
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Ja bym to z toba inaczej zalatwil ale i tak dobrze zrobil, takich jak wy
    trzeba tepic, ty wiesz co jeszcze chce powiedziec ale nie powiem publicznie,
    mam tez nadzieje ze na tym co on teraz z toba robi sie nie skonczy.

    --
    e-maile z innych domen
    niz pl. beda ignorwane.

  • 50. Data: 2006-07-29 18:58:11