    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 28 May 2017 12:55:22 -0700 (PDT)
    Subject: Re: problem - jak go rozwiązać
    From: m...@g...com

    W dniu sobota, 27 maja 2017 21:19:25 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Powiadomić Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o samowolnej
    > zmianie sposobu użytkowania. Jeśli to rodzina, to ewentualnie uprzedził
    > bym go,. że to przestępstwo i ewentualnie może w powiedzmy dwa tygodnie
    > "pozamiatać", jak nie chce kłopotu.

    Dziękuję,
    niestety -rodzina. Czy takie zgłoszenie do PINB nie może być przez pana X
    wykorzystane do próby legalizacji tego strychu, skoro oni podejmą kontrolę, a "strych
    już jest -zamieszkały-"choć prawnie go być nie powinno ? Czy na taka przebudowę na
    współwłasności /przebudowa strychu wewnątrz, na zewnątrz kształt dachu nie zmienił
    się/ pan X musi mieć zgodę pozostałych współwłaścicieli ? Teraz znów na strychu coś
    się dzieje, bo wierci w ...kominie...Lata temu chwalił się kuzynce,ze zrobi tam
    kuchnię kaflową...może jej akurat nie postawi, bo nad parterem narzucone są tylko
    odeskowane legary, ale może jakąś "kozę" ???nie ma tam CO, obawiam się że może
    skończyć się pożarem-nie mam tam jak wejść, bo pan X zamyka strych na klucz, a za
    wejście bez jego zgody grozi policją i procesem w sadzie...:(