  • 1. Data: 2005-02-04 09:18:32
    Temat: Re: premia gwarancyjna a kredyt
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Aga wrote:

    > Podobno kwote premii gwarancyjnej, otrzymanej z ksiazeczki
    > mieszkaniowej, w przypadku zaciagniecia kredytu na kupno mieszkania,
    > trzeba zwrocic do banku w ramach splaty tego kredytu.
    >
    > Czy to jest prawda? JAkie przepisy to reguluja?
    >
    > pozdrawiam
    > aga

    A co to za roznica ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2005-02-04 09:29:10
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Aga wrote:

    > A taka roznica, ze kwota premii (hehe) jest nieporownywalnie mala z
    > kwota calego kredytu. Tak wiec nic mi nie daje wplacenie jej w tramach
    > splaty kredytu. Z gotowka w rece moglabym kupic szafke, stolik nieduzy i
    > lampke ( a co z reszta? - jak w starym dowcipie - reszte rodzina
    > dolozy...)
    >

    > Aga

    Ja probuje na to popatrzyc logicznie..

    Jesli dostaniemy premie i w terminach platnosci placimy raty,
    to cala premia wczesniej czy pozniej wyladuje jako splata kredytu..

    Boguslaw

  • 4. Data: 2005-02-04 09:34:39
    Od: Aga <a...@B...poczta.onet.plTO>

  • 5. Data: 2005-02-04 09:39:21
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Aga napisał:

    > Podobno kwote premii gwarancyjnej, otrzymanej z ksiazeczki
    > mieszkaniowej, w przypadku zaciagniecia kredytu na kupno mieszkania,
    > trzeba zwrocic do banku w ramach splaty tego kredytu.

    Jest to traktowane raczej jako pierwsza wplata.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-02-04 09:46:38
    Od: Aga <a...@B...poczta.onet.plTO>

    bo wrote:

    > Jesli dostaniemy premie i w terminach platnosci placimy raty,
    > to cala premia wczesniej czy pozniej wyladuje jako splata kredytu..

    Ja wole pozniej... I tylko nie wiem czy tak sie da, czy po prostu nie
    jestem zobowiazana tej kwoty przyniesc zaraz bankowi.

    pozdr
    aga

  • 7. Data: 2005-02-04 10:07:15
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Aga wrote:

    > Ja wole pozniej... I tylko nie wiem czy tak sie da, czy po prostu nie
    > jestem zobowiazana tej kwoty przyniesc zaraz bankowi.

    A umowe masz ?

    Boguslaw