    From: "Ali Gator" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo wlasnosci do strony www
    Date: Thu, 20 Feb 2003 17:43:07 +0100

    Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:b32o3h$jqj$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > nie moze np. odsprzedawac - bo to naruszy prawa autorskie materialne
    > ktore naleza nie do nich. jako legalny posiadacz produktu (strona www)
    > wolno im tego produktu uzywac do woli.

    Zaraz, zaraz, przecież serwis www jest tylko programem pisanym na konkretne
    zamówienie. Dlaczego nie miałbym go komuś odsprzedać skoro wcześniej za
    niego zapłaciłem? Czy kupując np. MS-Worda też nie będę mał prawa później go
    odsprzedać?

    I pytanie z 2giej strony: Jeśli zlecam komuś opracowanie serwisu www i płacę
    za to, to jak rozumiem autor nie może sprzedawać tego innym? (Analogicznie
    jak np. projekt domu tworzonego przez architekta na moje konkretne
    zamówienie).

    Pzdr

    A.