  • Data: 2003-02-20 21:34:41
    Temat: Re: prawo wlasnosci do strony www
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ali Gator" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b33eip$1vk$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Czyli żeby mieć święty spokój, trzeba spisać umowę w stylu: "wszlekie
    prawa
    > do projektu przechodzą na zleceniodawcę"?

    wszelkie prawa autorskie materialne
    praw autorskich pierwotnych, czyli niezbywalnych (te prawa traktuja samego
    autorstwa, czyli osoby ktora dany projekt wykonala) nie mozna przeniesc.
    autor projektu bedzie autorem projektu do konca zycia.

    przeniesc mozna prawa autorskie materialne, czyli te dzieki ktorym mozna
    czerpac kozysci materialne z dziela.

    > Czy to znaczy, że autor mojego zlecenia może zleconą i opłaconą przeze
    mnie
    > pracę sprzedawać również innym?

    tak.

    jednak sa tu ograniczenia. jezeli jest tam np. Twoje logo -> musi je
    zmienic,
    usunac, itp. nie moze naruszyc twoich praw, ani niczego do czego prawa
    naleza do ciebie. (tekst napisany przez ciebie a wstawiony przez autora,
    itp.)