    From: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo wlasnosci do strony www
    Date: Thu, 20 Feb 2003 15:20:09 +0100

    Użytkownik "mayky" <m...@c...com.pl> napisał w wiadomości
    news:b2vpo9$50r$1@druid.ceti.com.pl...
    > NO zaraz , abstrachujac od tego ze
    > strona www to nie tylko "projekt graficzny "
    > ale takze cale kodowanie ,
    > to skoro oni zamowili takie cos i zaplacili
    > za to to dlaczego nie maja prawa "zabrac:
    > owego projektu graficznego ??????
    > Przeciez to bylo umowa sprzedazy ??????

    maja prawo to zabrac. czy ja napisalem, ze nie?
    poprostu prawa autorskie majatkowe naleza do
    autorow, wiec firma ktora obecna witryne posiada prawnie
    (kupila) ma prawo zmienic server, czy nagrac sobie na cd.

    nie moze np. odsprzedawac - bo to naruszy prawa autorskie materialne
    ktore naleza nie do nich. jako legalny posiadacz produktu (strona www)
    wolno im tego produktu uzywac do woli.