    From: huski <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo wlasnosci do strony www
    Date: 18 Feb 2003 15:55:31 GMT
    Sender: h...@p...onet.pl@pr28.szczecin.sdi.tpnet.pl

    "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> pisze w
    news:b2tdu7$114$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Użytkownik "Bogart" <k...@g...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > jezeli nie bylo umowy przenoszacej prawa autorskie - wlascicielem
    > majatkowych praw autorskich jest autor - niestety oni.

    hmm, a ja tak sie zastanawiam nad takim rozwiazaniem. Jezeli wezmiesz ta
    strone zapiszesz ja sobie na dysk sam i troche przerobisz a pozniej
    opublikujesz na innym serwerze? Wlasciwie w takim przypadku ciezko bedzie
    stwierdzic prawa utorskie. Sama analiza kodu na nic sie nie zda, bo nie
    udowodnia Ci, ze nie moles napisac takiej samej procdury, skrytpu itp..
    Pytanie jak z elementami graficznymi charakterystyczne logo wykonane przez
    firme moze troche zaszkodzic. No i oczywiscie jest jeszcze kwestai
    technicznej zlozonosci strony. Wlasciwie to jest to kwestai kluczowa. Co
    innego pobrac i przerobic zwykla strone wyposazona w standardowe mechanizmy
    a co innego probowac pracowac na tak zaawansowanym technicznie portalu jak
    onet.pl czy gazeta.pl gdzie mnogosc oprogramowania dzialajacego po stronie
    serwera praktycznie wyklucza mozliwosc dokladnego odtworzenia mechanizmow
    wedlug ktorych pracuje strona opierajac sie jedynie na plikach pobranych za
    ogolnym dostep, bez samego dostepu do plikow na serwerze. Z tego co mowisz
    wnioskuje, iz strona musi reprezentowac soba jakis wysoce techniczny poziom
    bo. Jezeli jednak jest to zbior plikow html, arkuszow stylu, prezentacji we
    wlaszu, asp, js to mysle ze wystarczy to wszytsko normalnie sciagnac i
    przerobic.

    --
    huski
    h...@i...pl