  • 1. Data: 2005-06-07 19:28:37
    Temat: prawo pracy - pomocy
    Od: "FHU" <l...@o...pl>

    W moim zakładzie jeden z portierów idzie na urlop. Pracodawca powiedział, że
    jedna osoba z mojego działu będzie musiała go zastąpić (w godzinach
    nocnych). Mój dział nie ma nic wspólnego z działem portiera. Czy pracodawca
    może ode mnie żądać pracy w godzinach nocnych? Zakładem pracy jest szkoła,
    ja jestem intendentem. Dzięki za pomoc. Łukasz

  • 2. Data: 2005-06-07 19:33:18
    Temat: Re: prawo pracy - pomocy
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > może ode mnie żądać pracy w godzinach nocnych? Zakładem pracy jest szkoła,
    > ja jestem intendentem. Dzięki za pomoc. Łukasz

    Pracodawca moze cie przeniesc na inne stanowisko zachowujac tą sama
    wysokosc wyplaty. Zawsze mozesz zaprotestowac składając wypowiedzenie ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-06-07 19:34:43
    Od: "FHU" <l...@o...pl>