  • 1. Data: 2005-06-07 18:31:07
    Temat: warsztat i lakiernia u sąsiada
    Od: "almagra" <a...@i...pl>

    Witam,
    mieszkam w domu wolnostojącym, mój sąsiad w garażu usytuowanym 2 m od granicy
    działki zrobił sobie (chyba nielegalnie) warsztat samochodowy, myjnie i
    lakiernie. Sprowadza on stare uszkodzone samochody, naprawia i sprzedaje
    błyszczące autka. Smród i hałas dochodzący stamtąt jest okropny, zwłaszcza
    latem. Rozumiem ze każdy chce zarabiać i dlatego chciałbym żeby chociaż
    przestał lakierować bo to najbardziej szkodliwe zwłaszcza dla moich dzieci
    biegającyh po podórku. Nie pomagają moje prośby. Co moge zrobić?
    A.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2005-06-07 19:32:24
    Temat: Re: warsztat i lakiernia u sąsiada
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "almagra" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    Powiadomić Ochronę Środowiska w Urzędzie Gminy / Miasta / Dzielnicy albo
    Straż Miejską / Gminną.

  • 3. Data: 2005-06-08 08:54:08
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Powiadomić Ochronę Środowiska w Urzędzie Gminy / Miasta / Dzielnicy albo
    > Straż Miejską / Gminną.

    I uprzedzić cyklistów.

    --
    |______ Stasio Podróżnik