  • 1. Data: 2006-04-21 11:34:07
    Temat: prawo budowlane przed 1989
    Od: "czupurek" <c...@w...pl>

    Potrzebuję Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa
    (bodajże to będzie to: z dnia 19 grudnia 1988 r.) zmieniające rozporządzenie
    w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki.

    Niestety, googlowałam i tak starych aktów nie mogę znaleźć.

    Może ktoś z LEXa mi zapoda?

    Chodzi o stan prawny przed 1989 rokiem.

    M.

  • 2. Data: 2006-04-21 13:34:41
    Temat: Re: prawo budowlane przed 1989
    Od: "Cyberix" <c...@i...pl>

> [...]
    > budynki.
    >
    > Niestety, googlowałam i tak starych aktów nie mogę znaleźć.

    Poszukaj uwaznie na 100% znajdziesz... było już o tym na grupie i na 100%
    jest do znalezienia przez google.

  • 3. Data: 2006-04-21 13:49:14
    Od: "czupurek" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Cyberix" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Poszukaj uwaznie na 100% znajdziesz... było już o tym na grupie i na 100%
    > jest do znalezienia przez google.

    Szukałam i juz nie mam siły :(((((
    Znalazłam jeden wątek, w którym ktoś mądry i uczynny stwierdził tylko, ze w
    googlech jest.
    Ja niestety jestem ułomna i znaleźć nie mogę :(

    M.

  • 4. Data: 2006-04-21 22:52:40
    Od: "czupurek" <c...@w...pl>

    Dziękuję, nieaktualne.
    Znajomy, który ma dostęp do LEXa zlitował się i mi przesłał :)

    M.