    From: octavo <...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: praca w butiku a odpowiedzialność za towar
    Date: Wed, 13 Jul 2005 21:46:45 GMT

    dan wrote:
    > U?ytkownik "azrael" <a...@D...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Udzial w inwentaryzacji powinien wziac pracownik, jesli nie moze, to osoba
    > pisemnie przez niego upowazniona, jesli nie upowazni, to inwentaryzacje
    > przeprowadza conajmnie 3 osobowa komisja, powolana przez pracodawce.
    > Poczytaj dokladnie ROZPORZ?DZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 4 pa 1/4 dziernika 1974
    > r. w sprawie wspólnej odpowiedzialno?ci materialnej pracowników za
    > powierzone mienie. Dz.U.96.143.663. Tam znajdziesz wiekszosc odpowiedzi.
    >
    > Dan

    Zaraz, zaraz. Ale jakie to "powierzone mienie"? Przeciez pracownik w
    butiku nie ma na stanie zadnych kiecek. O "powierzonym" bedziemy mowic
    kiedy pracownik otrzyma towar ORAZ bedzie mial kontrole nad mieniem,
    ZWLASZCZA zabezpieczenie przed kradzieza. Tymczasem jakas paniusia w
    butiku zadnej kontroli nad towarem nie ma. Malo tego, miec nie moze, bo
    rotacja towaru bez jej wiedzy moze byc codzienna.

    Wyglada to na zwykle naciaganie pracownikow na placenie za straty
    pracodawcy. Znacie inny kraj gdzie jest to PRAWNIE dopuszczalne? Bo mnie
    sie wydaje, ze ten sklepik to nalezy miedzynarodowo rozreklamowac w sieci.