  • 1. Data: 2002-11-02 14:51:15
    Temat: pozew o zniesławienie?
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...pl>

    hej
    pytanie może wydać się śmieszne, ale postarajcie się odpowiedzieć
    poważnie.

    czy można kogoś pozwać do sądu za zniesławienie, gdy:
    1. zniesławienie miało miejsce na newsach.
    2. zniesławienie nie tyczyło się kwestii ogólnie uznanych za obraźliwe i
    jest odbierane za obraźliwe tylko przez jedną ze stron?

    depesz

    --
    hubert depesz lubaczewski http://www.depesz.pl/
    Mój Boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię, że naprawdę mam

  • 2. Data: 2002-11-02 15:32:41
    Temat: Re: pozew o zniesławienie?
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <s...@d...depesz.pl> hubert depesz lubaczewski
    napisał(a):
> [...]
    > poważnie.
    >
    > czy można kogoś pozwać do sądu za zniesławienie, gdy:
    > 1. zniesławienie miało miejsce na newsach.

    Podaj lepiej Message-Id ;)
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2002-11-02 16:01:19
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...pl>

    Samotnik wyrzeźbił(a):
    > Podaj lepiej Message-Id ;)

    heh. to raczej nikomu się nie przyda. chodzi o to, że niejaki astec
    napisał na newsach, że włamał się do mnie via dziura w "FP", co podobno
    się instaluje wraz z office'em. ponieważ jedyne FP które instaluje się z
    office'em to frontpage/ms office - potraktowałem jego post jako
    zasugerowanie, że używam windows.

    i teraz, znając przeszłość asteca i jego chętki do wytaczania wszystkim
    procesów, zastanawiam się czy przypadkiem nie mógłbym pozwać jego. jakby
    nie patrzeć - moje dobra osobiste zostały narażone na szwank - zawsze
    twierdziłem, że windows nie używam - a tu ktoś twierdzi, że nie tylko
    mam, ale mam też office i on się do mnie przez "FP" włamał.
    jeśli faktycznie chce ci (komukolwiek) się czytać to zapraszam do wątku:
    krociutka animka do oblookania;)
    na grupie: pl.comp.grafika.grafika3d
    wiadomości:

    depesz w bojowym nastroju

  • 4. Data: 2002-11-02 16:27:47
    Od: s...@p...onet.pl

    Słuchaj faktycznie wszedłem na adres http://pa122.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl/

    Susik

    Samotnik wyrzeźbił(a):

  • 5. Data: 2002-11-02 16:35:25
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    napisał(a):
> [...]
    > twierdziłem, że windows nie używam - a tu ktoś twierdzi, że nie tylko
    > mam, ale mam też office i on się do mnie przez "FP" włamał.

    Ehehehehe... No, jak przed sądem udowodnisz, że podejrzenie o używanie softu
    Microsoftu stanowi naruszenie Twoich dóbr osobistych, to zostaniesz guru
    środowisk free-software i do końca życia będiesz się cieszył szacunkiem
    niezależnie od miejsca świata, w którym się znajdziesz. ;)

    Nie no, z takim czymś to nie idź nawet do sądu, bo przegrasz i będą o Tobie mówili
    jak o Buzdyganie. Pomijając już problemy z udowodnieniem komuś, że to naprawdę on
    napisał na newsach (praktycznie nie do zrobienia). Możesz ewentualnie oskarżyć
    firmę Elita, czy jak tam się ta jego firma nazywa, że z wynajmowanego przez nich
    adresu IP ktoś Cię szkaluje, ale tu też jest słaba strona (musiałbyś udowodnić, że
    kawałek logów podesłany przez administratora jest prawdziwy).
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2002-11-02 16:37:25
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <1...@n...onet.pl> s...@p...onet.pl
    napisał(a):
    > Słuchaj faktycznie wszedłem na adres http://pa122.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl/

    Wiesz, po pierwsze to teraz może być tam ktoś inny, a po drugie otwarty port 80
    wcale nie świadczy o tym, że ktoś używa MS Windows, a poza tym wcale się nie
    włamałeś. ;)
    --
    Samotnik

  • 7. Data: 2002-11-02 16:52:52
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Samotnik wrote:
    > Wiesz, po pierwsze to teraz może być tam ktoś inny, a po drugie

    Teraz to może i być ktoś inny.
    Ale wtedy był Hubert, jak również przy innych połączeniach.
    Co się pojawił na sieci i wysłał list to sprawdzałem czy zgłosi
    się to samo czyli depeszs front page.

    > a poza tym wcale się nie włamałeś. ;)

    A i ja się nie włamywałem. Oczywiście błędem może być uznanie, że to
    jest otwarte przez Front Page M$, ale to już inna para kaloszy.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 8. Data: 2002-11-02 16:56:00
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    hubert depesz lubaczewski wrote:
    > heh. to raczej nikomu się nie przyda. chodzi o to, że niejaki astec
    > napisał na newsach, że włamał się do mnie via dziura w "FP", [..]

    Pokaż mi miejsce gdzie napisałem, że się do Ciebie *włamałem* ??

    Mówiłem Ci już byś liczył się ze słowami.
    Tutaj masz moje dane do pozwu: http://www.elita.pl/arek/o_mnie.html

    Poproszę o Twoje dane do mojego pozwu.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 9. Data: 2002-11-02 17:26:34
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...pl>

    Samotnik wyrzeźbił(a):
    > Nie no, z takim czymś to nie idź nawet do sądu, bo przegrasz i będą o Tobie mówili

    oj. nie zamierzam go (jak na razie) o nic pozywać. zastanawiam się
    czysto teoretycznie. uznałem to za dosyć perwersyjny pomysł :)
    choć muszę przyznać, że dosyć kuszący :)

    depesz

  • 10. Data: 2002-11-02 17:30:07
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...pl>

    s...@p...onet.pl wyrzeźbił(a):
    > Słuchaj faktycznie wszedłem na adres http://pa122.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl/

    możliwe nawet, że trafiłeś na mój komputer. o.k. problem polega nie na
    tym czy można zobaczyć stronę www serwowaną przez czyjś prywatny
    komputer, tylko na tym czy jest to podstawą do stwierdzeń:

    "Lepiej zrób coś ze swoim kompem bo przez Twój FP wchodzi się
    na niego bez smarowania."

    "No patrz - spóźniłeś się! I co teraz biedny Hubert zrobi?
    Jego komp stracił dziewictwo, nawet reinstalka systemu nie pomoże..."

    "Jak instalujesz sobie kompletnego FP to myśl co robisz, a nie zachowuj
    się jak skończony lamer."

    "Nawet nie wiesz co instalujesz !? To zapytaj tych co się znają.
    Albo zobacz co sobie zainstalowałeś z Office'a.".

    ale to już nieistotne.

    depesz