    From: hubert depesz lubaczewski <d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pozew o zniesławienie?
    Date: Sat, 2 Nov 2002 17:01:19 +0100

    Samotnik wyrzeźbił(a):
    > Podaj lepiej Message-Id ;)

    heh. to raczej nikomu się nie przyda. chodzi o to, że niejaki astec
    napisał na newsach, że włamał się do mnie via dziura w "FP", co podobno
    się instaluje wraz z office'em. ponieważ jedyne FP które instaluje się z
    office'em to frontpage/ms office - potraktowałem jego post jako
    zasugerowanie, że używam windows.

    i teraz, znając przeszłość asteca i jego chętki do wytaczania wszystkim
    procesów, zastanawiam się czy przypadkiem nie mógłbym pozwać jego. jakby
    nie patrzeć - moje dobra osobiste zostały narażone na szwank - zawsze
    twierdziłem, że windows nie używam - a tu ktoś twierdzi, że nie tylko
    mam, ale mam też office i on się do mnie przez "FP" włamał.
    jeśli faktycznie chce ci (komukolwiek) się czytać to zapraszam do wątku:
    krociutka animka do oblookania;)
    na grupie: pl.comp.grafika.grafika3d
    wiadomości:

    depesz w bojowym nastroju

    --
    hubert depesz lubaczewski http://www.depesz.pl/
    Mój Boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię, że naprawdę mam