  • 1. Data: 2002-11-02 13:57:41
    Temat: Ukryta wada sprzętu
    Od: "MichalZ" <m...@a...net.pl>

    Witam serdecznie.
    Zdecydowałem się napisać na tej grupie ponieważ.....szukam wszelkich
    możliwych źródeł informacji
    Otóż w lipcu 1999r kupiłem nową analogową kamerę Sony CCD TR713E na którą
    dostałem 1rok gwarancji + 1rok bezpłatnej "opieki" Sony.
    Do stycznia 2001 nagrałem łącznie około 4 kaset i nastapiła awaria,
    polegająca na wskakiwaniu czasami zielonej klatki podczas odtwarzania.
    Usterka została sprawnie i szybko usunięta w Centrum Sony w Warszawie.
    Wymieniono wówczas SERVO. Po upływie 2 tygodni nastąpiła kolejna awaria. Tym
    razem nie mogłem otworzyć kieszeni z kasetą. Oddałem ponownie kamerę do
    serwisu (Centrum Sony... Wa-wa). Tym razem usunięto "niekontakty" w układzie
    servo. Od czasu naprawy tj od lutego 2001 do dnia dzisiejszego nagrałem 3
    !!! kasety i ponownie ta sama usterka. Nie mogę otworzyć kieszeni.
    Oczywiście okres gwarancji już dawno minął, ale czy mam jakieś szanse na
    bezpłatne usunięcie usterki, czy istnieje coś takiego jak ukryta wada
    sprzętu? Sprzęt był serwisowany cały czas w tym samym punkcie usługowym.
    Bardzo proszę o porady.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-11-03 11:50:49
    Temat: Re: Ukryta wada sprzętu
    Od: "Jendrek" <a...@h...krakow.pl>

    Na 99,9% oleja Cie /czego nie zycze/. Nie sadze zebys mial szanse. Pzdr.
    Andrzej