  • 1. Data: 2002-11-02 08:40:20
    Temat: Podatek Drogowy
    Od: "Mariusz Knopa" <v...@k...net.pl>

    Witam !

    Dopadli mnie za niezaplacony podatek drogowy za pol roku 1997. W sumie ok
    700 zl. Czy istnieje jakas mozliwosc wykrecenia sie z tego ? Za dwa miesiace
    mija 5 lat, czyli przedawnienie. Kiedys czytalem na jakiejs grupie
    dyskusyjnej ze w takiej sytuacji mozna jakos to przeciagnac by sie zalapac,
    tylko nie moge teraz nic znalezc na ten temat.
    Na razie przyszlo tylko pismo z UM ze wzywaja mnie do stawienia sie w celu
    wyjasnien. Pracuje w innym miescie i list polecony odebrala moja zona,
    zadzwonila do nich dowiedziec sie o co chodzi, ze niby nie utrzymuje
    kontaktow ze mna i nie wie gdzie przebywam, ale powiedziano jej ze wrazie
    czego to ona bedzie placic bo byla wspolwlascicielem pojazdu.
    Bede bardzo wdzieczny za wszelkie rady w tej sprawie mogace w jakis sposob
    pomoc.

    Pozdrowienia
    Mariusz