    From: hubert depesz lubaczewski <d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pozew o zniesławienie?
    Date: Sat, 2 Nov 2002 18:30:07 +0100

    s...@p...onet.pl wyrzeźbił(a):
    > Słuchaj faktycznie wszedłem na adres http://pa122.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl/

    możliwe nawet, że trafiłeś na mój komputer. o.k. problem polega nie na
    tym czy można zobaczyć stronę www serwowaną przez czyjś prywatny
    komputer, tylko na tym czy jest to podstawą do stwierdzeń:

    "Lepiej zrób coś ze swoim kompem bo przez Twój FP wchodzi się
    na niego bez smarowania."

    "No patrz - spóźniłeś się! I co teraz biedny Hubert zrobi?
    Jego komp stracił dziewictwo, nawet reinstalka systemu nie pomoże..."

    "Jak instalujesz sobie kompletnego FP to myśl co robisz, a nie zachowuj
    się jak skończony lamer."

    "Nawet nie wiesz co instalujesz !? To zapytaj tych co się znają.
    Albo zobacz co sobie zainstalowałeś z Office'a.".

    ale to już nieistotne.

    depesz

    --
    hubert depesz lubaczewski http://www.depesz.pl/
    Mój Boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię, że naprawdę mam