eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWynajem mieszkania, coś zjada mi prąd › Re: pów nigdy od czegoś takiego nie widziałem. Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    From: q...@t...no1 (Queequeg)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pów nigdy od czegoś takiego nie widziałem. Re: Wynajem mieszkania,
    coś zjada mi prąd
    Date: Thu, 9 Aug 2018 17:22:03 +0000 (UTC)
    <1gskrqqhpemxe.15wo6g5xz35qx$.dlg@40tude.net>
    <5b6b6678$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <pkgiff$n18$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@t...no1>
    <pkhm7p$n18$9@node1.news.atman.pl>

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie bardzo rozumiem. PEN to "dwa w jednym" PE+N. Jak może się rozdzielać
    > najpierw na N i PE a potem drugi raz?

    Wchodzą z klatki dwa przewody, jeden to faza, drugi to PEN (właśnie takie
    dwa w jednym). W rozdzielnicy ten PEN idzie do listwy, z której wychodzi
    najpierw N, a za nim PE.

    Czytałem / słyszałem, że powinno być odwrotnie. W tym momencie upalenie
    listwy między N i PE sprawi, że stracę PE a będzie N.

    > Masz na myśli, że w rozdzielnicy PEN jest podłączony najpierw do listwy
    > N a potem PE? IMHO dopóki jest połaczone solidnie to nie ma problemu.

    O tak, dokładnie tak.

    Czy solidnie... diabli wiedzą.