eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWynajem mieszkania, coś zjada mi prąd › Re: pów nigdy od czegoś takiego nie widziałem. Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
  • Data: 2018-08-09 19:22:03
    Temat: Re: pów nigdy od czegoś takiego nie widziałem. Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie bardzo rozumiem. PEN to "dwa w jednym" PE+N. Jak może się rozdzielać
    > najpierw na N i PE a potem drugi raz?

    Wchodzą z klatki dwa przewody, jeden to faza, drugi to PEN (właśnie takie
    dwa w jednym). W rozdzielnicy ten PEN idzie do listwy, z której wychodzi
    najpierw N, a za nim PE.

    Czytałem / słyszałem, że powinno być odwrotnie. W tym momencie upalenie
    listwy między N i PE sprawi, że stracę PE a będzie N.

    > Masz na myśli, że w rozdzielnicy PEN jest podłączony najpierw do listwy
    > N a potem PE? IMHO dopóki jest połaczone solidnie to nie ma problemu.

    O tak, dokładnie tak.

    Czy solidnie... diabli wiedzą.