    From: "Stan_Z" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: potrąciłam pieszego
    Date: Mon, 3 Mar 2003 10:48:02 +0100

    Dziwniejszego ludka naprawdę trudno spotkać.
    Czy jeśli policjant wydaje polecenia nie stojąc na środku skrzyżowania to co
    nie należy go słuchać bo jest "nieprzepisowy"?
    Pewnie Ty byś nie zastosował się do jego poleceń wydawanych łapką tylko
    zatrzymał byś się w tym rozgardiaszu, wysiadł z wozu i go zrugał, że nie
    powinien tego tak robić?.

    A czy pieszy jest zwolniony z zachowania ostrożności przy przechodzeniu
    przez jezdnie, a jedynie kierujący ma taki obowiązek?
    Przeca wyraźnie napisano (tekst zacytowałem) i narysowano (załącznika ta
    grupa nie przyjmuje) mi na priva że tam była wysepka pośrodku i co pieszy
    nie powinien upewnić się, że schodząc z niej ma wolną drogę. Takich zachowań
    to uczą w przedszkolu. Moja trójka dzieci takie lekcje miała i to z
    policjantami z drogówki, którzy zapewne na przepisach się nie znają.

    Momentami to zastanawiam się czy niektórym, przypadkiem kodeksy nie
    zasłoniły oczu i wyłaczyły mózgi ze zdroworosądkowego myślenia.

    Oj chyba coś piłeś ....................

    Stan_Z