  • Data: 2003-03-03 15:45:12
    Temat: Re: potrąciłam pieszego
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <b3vmhp$1c6$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>, Boguslaw Szostak wrote:

    > "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> wrote in message
    .waw.pl...

    > spomiedzy

    > Prosze bardzo:
    >
    > Art. 14. Zabrania się:
    > 1) wchodzenia na jezdnię:

    No właśnie, "wchodzenia na jezdnię", tylko, że on na tej jezdni już
    był (tak wynika z opisu; szkoda, że Beata się nie odzywa, może
    by to sprostowała lub potwierdziła).

    > Wlasnie...

    No to się zgadzamy.

    > Jesli samochody jechalyby w tym samym kierunku byloby
    > "wyprzedaane na przejsciu". A jesli w przeciwnym to nie byloby..

    Terminologia jest tu nieistotna, istotne jest to czy pieszy był już na
    przejściu (ja rozumiem, że był i udało mu się już przejść co najmniej
    jeden pas), gdy nadjechała Beata.

    > NIEZALEZNIE od tego trzeba karac tych, ktorzy pierwszenstwa nie
    > ustepuja i to bardziej pieszych...
    Z powyższego o widać wyraźnie, że Twoje
    nasatwienie do problemu jest bardzo stronnicze, co
    najwyraźniej przeszkadza Ci w obiektywnej ocenie opisanego przypadku.

    Renata