  • Data: 2003-03-03 15:23:22
    Temat: Re: potrąciłam pieszego
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Po co to cytujesz? Przecież na tej grupie wszyscy to znają

    A z kąd ta Twoja pewność że wszyscy na tej grupie znają. Czy uważasz że
    wszyscy postujący na tej grupie posiedli prawo jazdy lub znają prawo jak
    własną kieszeń w starych spodniach
    Ja tam raczej jestem zdania że większość tu piszących ma jakieś braki i
    dlatego szukają tu pomocy i objaśnień

    >Jak również nie ja pisałem o mandacie z art.177KK .

    Powiem tak: >Sprawdź cały wątek< a zobaczysz że art 177, sobie sam
    wypisałeś w tym wątku, ferując jednoznacznie wyrok bez dogłębnego
    zaznajomienia się z sytuacją. Tak na marginesie za to powinieneś zostać
    zignorowany na wieki.
    W każdym wypadku policjaniery mogły panią ukarać mandatem za przekroczenie
    przepisów drogowych co by jednoznacznie wskazywało na ich spojrzenie na
    sprawę. Dlatego, co by sprowokować postującego, zadałem takowe pytanie.
    Jestem najzwyczajniej dociekliwy w przeciwieństwie do Ciebie.
    Lubię też zadawać dużo pytań zanim wyrobie sobie opinie na jakiś temat.
    Oj chyba nie wiesz co oznacza znak zapytania na końcu zdania.

    A chłopiec mimo, że mi go żal nie zachował się prawidłowo i niestety bez
    zatrzymania i sprawdzenia sytuacji tak jak nakazują przepisy i zdrowy
    rozsądek zszedł z wysepki prosto pod pojazd, który opuszczał skrzyżowanie.
    Do takiego zachowania nie był uprawniony czy jak wolisz nie powinien tak
    zrobić

    Mam również wrażenie, iż jeśli przez cały czas mówisz i rozumujesz wyłącznie
    "językiem prawa" (jeżeli takowy istnieje) lub używa kodeksowych zwrotów do
    wyrażania opinii wobec ludzi którzy rozumieją głównie język urzędowy naszego
    kraju, to należysz zaliczyć Ciebie do mniejszości narodowej prawniczych
    paplaczy co dużo mielą jęzorkiem mając mało do przekazania i TAK CIEBIE
    NALEŻY TRAKTOWAĆ.

    A poniżej cytacie ze słownika naszej narodowej mowy

    uprawniać ndk I, ~am, ~asz, ~ają, ~aj, ~ał, ~any - uprawnić dk VIa, ~nię,
    ~nisz, ~nij, ~nił, ~niony
    1. <nadawać komuś prawo do działania, wykonywania określonych czynności,
    upoważniać do czegoś>
    Karta wstępu uprawnia do wejścia na salę koncertową.
    Ukończenie szkoły zawodowej nie uprawnia do wstąpienia na uniwersytet.
    2. rzad. <nadawać czemuś moc prawną, czynić coś prawomocnym; legalizować
    coś>

    Stan_Z