    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: poszukiwani
    Date: Wed, 28 Feb 2024 17:41:24 +0100

    W dniu 28.02.2024 o 17:27, J.F pisze:

    > no coż, mozna by rzec - Duralex, ale czy to aby na pewno właściwe,
    > aby czlowieka sadzac na 2-3 miesiace, za 2-tygodniową pensje
    > minimalną?
    >
    > I jeszcze nie wiadomo, jak to było, sąd im w ogóle dostarczył jakies
    > pismo, czy się nie udało?

    Ci to może nawet i bezdomni żule. Ale z moich doświadczeń wynika że z
    sądu warszawskiego tak mniej więcej 30% nie dochodzi - mimo że w portalu
    są wzmianki o dokumentach które powinny zostać wysłane - na przykład
    byłem na rozprawie na którą nie zostałem wezwany - to znaczy nie
    dostałem wezwania, sędzia spytała skąd w takim razie wiem - z poratlu i
    dalej bez zdziwienia.

    I teraz ciekawostka - jak masz wyrok w wkroczeniach, to obecność na
    ogłoszeniu jest nieobowiązkowa... ale wyroku nie wysyłają (o czym sedzia
    uprzejmie poinformowała, jak się pytałem czy obecność obwinionego jest
    obowiązkowa). Pewnie zanim by do mnie przyszli za niezapłaconą grzywnę
    żeby do aresztu zabrać to by się może i ktoś odezwał... a może nie - nie
    wiem. Zobaczymy wysłałem wniosek o uzasadnienie i będę apelował:P W
    sumie nawet nie wiem gdzie to zapłacić;)
    > A dwóch pozostałych, z podobnymi karami - za coś poważniejszego,
    > czy tez za grzywny/mandaty, tylko sie sądowi pisać nie chciało ?

    Ja na razie dostałem 500 PLN - jaki to przelicznik bo widzę że drugi
    mniej wisiał a więcej dostał...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!