  • Data: 2023-11-19 12:03:31
    Temat: Re: postrzelony rolnik
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.11.2023 o 06:37, Shrek pisze:

    > Czyli wiesz ale nie powiesz... Typowe.

    Wiem, tylko pytający jest na takim poziomie, że nawet nie wie, o co
    pyta. To nie wróży zbyt dobrze wynikowi takiej dyskusji.

    > Ciekawe dlaczego:P

    Bo z tego samego karabinu strzelając różną amunicją dostaniesz różne
    wyniki, a strzelając z różnych karabinów o podobnej długości lufy
    jednakową amunicja dostaniesz ten sam wynik. Dlatego zapytanie o dane
    producenta karabinu świadczy o tym, że nie masz nawet elementarnej
    wiedzy w tym temacie.

    d-7-km/ znajdziesz
    > A czym strzelali?

    Masz ograniczony dostęp do Internetu i liczysz na to, że ja tam na tej
    stronie widzę więcej, niż Ty? Pewnie Cię zaskoczę, ale nie chce mi się
    jeszcze raz czytać tego artykułu, ale jakby z armaty strzelali, to bym
    zapamiętał.

    > źródełko?

    Czego? Danych amunicji? Średnio inteligentna istota sobie znajdzie w
    byle sklepie internetowym z amunicja tabelę balistyczną. Każdy producent
    to publikuje, bo przecież na tej podstawie się amunicję dobiera. Są
    powszechnie dostępne i darmowe kalkulatory, które obliczają to na
    podstawie tych danych producentów, jak nie umiesz sobie sam tabelki
    zinterpretować.

    Jak się na czymś nie znasz, to po prostu się nie wypowiadaj. Ja nie mam
    w "zakresie czynności" edukowania Shreka. Po prostu mi się nie chce, bo
    na to nie zasługujesz.
    --
    (~) Robert Tomasik