  • Data: 2023-11-18 21:53:43
    Temat: Re: postrzelony rolnik
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.11.2023 o 20:44, Shrek pisze:
    > A myślisz, że celowo strzelali do człowieka? Strzelili bo nie
    > zidentyfikowali celu.

    Nie mam zielonego pojęcia. U nas był przypadek, że idiota strzelił w
    kierunku palącej w jego lesie ognisko grupy harcerzy i chyba nie liczył,
    ze trafi, a trafił zucha w szyję i to tak szczęśliwie, ze pocisk
    przeszedł pomiędzy tętnicą a kręgosłupem - ze 150 metrów, w nocy i przez
    krzaki. Nie znając materiałów niem będę się wypowiadał, ale nie uważam
    tego za całkowicie nieprawdopodobne.
    --
    (~) Robert Tomasik