  • 11. Data: 2004-10-02 20:56:37
    Temat: Re: poreczenie i komornik
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 1 Oct 2004 23:19:36 +0200, Hubertus naskrobał(a):

    ko
    > przedzie (jest murarzem z zawodu) i w zimie komornik czy tez sad (dokladnie
    > nie zrozumialem) wyznaczył mu kwote do społaty 2500 zł albo zamieni to na
    > sankcje w postaci pozbawienia wolnosci 218 dni - niby skad on to ma wziać
    > skoro jest bez pracy - jednak załątwił i tem klopot - zarobił ciezko choc na
    > czarno - niestety skonczył sie sezon budowlany i znów nie bedzie mógł
    > spłacać - bo niby z czego - a za kratki to mu sie nie usmiecha iść -bo niby
    > co on zlego zrobił ? aby siedziec w pierdlu?

    Nie ma takiej możliwości - pewnie komornik wciska ciemnoty.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 12. Data: 2004-10-02 20:57:33
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 2 Oct 2004 18:43:21 +0200, Hubertus naskrobał(a):

    > no dobrze ale kolega nie ma dochodu - wiec komornik nie bardzo ma z czego
    > sciagac kase - a jednak sciaga bo mój kolega zarabia na czarno - czy moze go
    > w ten sposób zastraszac ? i czy jego straszenia maja jakies poparcie prawne
    > lub skutki np cz moze w sadzie wymusic zatrzymanie kolegi ?

    jeżeli nie ma majątku ani dochodu to egzekucja niebawem będzie umorzona

  • 13. Data: 2004-10-03 07:34:00
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Sebol napisał:

    > blablabla - faktycznie cwaniak od razu przy podpisywaniu umowy kredytowej
    > planował się powiesić żeby nie spłacić.

    Fakt .. .sprawa może być grubsza ... co ze spadkiem i polisą na życie ??? :)

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 14. Data: 2004-10-03 10:36:00
    Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>

    > Fakt .. .sprawa może być grubsza ... co ze spadkiem i polisą na życie ???
    > :)

    a kto ma przejac spadek ??
    matka ?? nie wiem czy zyje ale chyba tak - z tym ze to bylo dawno wiec
    chyba spadek przejela z urzedu zdaje sie
    polisa ??
    raczej nie istniala

  • 15. Data: 2004-10-06 21:13:25
    Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>

    Dziekuje wszystkim - pomogliście :) juz jest lżej