  • 1. Data: 2008-05-02 09:02:13
    Temat: porady prawne w necie
    Od: Marek <m...@N...gazeta.pl>

    Czy ktos korzystał z porad prawnych na stronie: http://www.prawo-pracy.pl/
    Na ile mozna na nich polegac ? Dają te porady na piśmie z pieczątką
    kancelarii/ prawninka ?
    --
    Marek

  • 2. Data: 2008-05-02 09:54:41
    Temat: Re: porady prawne w necie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś korzystał z porad prawnych na stronie:
    > http://www.prawo-pracy.pl/
    > Na ile można na nich polegać ? Dają te porady na piśmie z pieczątką
    > kancelarii/ prawnika ?

    A jak nawet dają z pieczątką kancelarii, to co to zmienia?

  • 3. Data: 2008-05-02 10:53:59
    Od: Marek <m...@N...gazeta.pl>

    Fri, 2 May 2008 11:54:41 +0200, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "Marek" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A jak nawet dają z pieczątką kancelarii, to co to zmienia?

    W sumie chodzi tylk o to, na ile oni są "dobrzy" i znani= czy to prawnicy z
    doświadczeniem , czy może bez doświadczenia. To tylko net....
    Marek

  • 4. Data: 2008-05-02 11:41:48
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > W sumie chodzi tylk o to, na ile oni są "dobrzy" i znani= czy to prawnicy
    > doświadczeniem , czy może bez doświadczenia. To tylko net....

    Kto dobry, doswiadczony i znany bedzie Ci udzielal porad za 20 zł i to
    jeszcze przez net? Zastanow sie? Ciekawe czy w ogole OC maja...

  • 5. Data: 2008-05-02 12:03:20
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał
    > Kto dobry, doswiadczony i znany bedzie Ci udzielal porad za 20 zł i to
    > jeszcze przez net? Zastanow sie?

    Racja. Co nie znaczy, że wszystkie te porady są do bani...Dostęp do zawodu
    jest taki a nie innny, więc niektórzy próbują robić coś przez net, może też
    nie są tacy źli.

  • 6. Data: 2008-05-02 19:13:54
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Marek" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > W sumie chodzi tylk o to, na ile oni są "dobrzy" i znani= czy to prawnicy
    > doświadczeniem , czy może bez doświadczenia. To tylko net....

    Dlaczego patrzac na identyczny post na innej grupie i praktycznie identycza
    odpowiedz na rekacje mam wrazenie, ze ktos sie chamsko reklamuje by nie
    rzec spamuje?

    sz.

  • 7. Data: 2008-05-02 21:00:42
    Od: Marek <m...@N...gazeta.pl>

    > Dlaczego patrzac na identyczny post na innej grupie i praktycznie identycza
    > odpowiedz na rekacje mam wrazenie, ze ktos sie chamsko reklamuje by nie
    > rzec spamuje?

    Może to wygląda na reklamę czy wręcz spam, ale tak nie jest. Po prostu
    chciałem zapytać o sprawy dot. zakazu konkurencji, ale wcześniej chciałem
    poznać opinie grupowiczów o tej stronie. Powinienem dodać, ze to
    cross-post. Mea culpa.

    --
    Marek