eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopolkomtel i 3 złote:) › Re: polkomtel i 3 złote:)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Maciej Bebenek <m...@u...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: polkomtel i 3 złote:)
    Date: Sat, 20 Nov 2004 12:18:39 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 50
    Message-ID: <cnn96g$1i$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cnlrog$akc$1@nemesis.news.tpi.pl> <cnmqt5$1eu$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.55.24.130
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1100949520 50 80.55.24.130 (20 Nov 2004 11:18:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 20 Nov 2004 11:18:40 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <cnmqt5$1eu$1@atlantis.news.tpi.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: virrus
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.7.2) Gecko/20040803
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:256720
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Wirtualna napisał:

    > Użytkownik "Pawcio" <1...@w...spamowcow> napisał w
    > wiadomości news:cnlrog$akc$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    >>WIem że jako dłużnik mam obowiązek dochować szczególnej staranności w
    >>wyjaśnieniu tej kwestii, ale gdzie są granice?
    >
    >
    > dochowałeś należytej staranności, gdyż:
    >
    > 1. Co najważniejsze - zapłaciłeś


    poczcie polskiej
    > 2. To operator ma udowodnić, że było inaczej

    zapis w księgach rachunkowych + dokumentach banku obsługującego operatora

    > 3. Tu uprawdopodobniłeś, że było tak jak mówisz

    ??? W jaki sposób?

    > 4. Operator nie ma prawa przerzucania na ciebie obowiązku wyjaśniania
    > sprawy - art.6kc jest bezlitosny!

    Z tego wynika, że operator sprawę juz wyjaśnił.

    > 5. Nie dyskutuj z konsultantami - pisz reklamacje i składaj za
    > potwierdzeniem odbioru z datą i pieczątką w salonach plusa. Odpowiedź masz
    > na piśmie, więc byle czego tak chętnie nie napiszą.

    Przeczytaj sobie najpierw, co oznacza słowo REKLAMACJA w przypadku usług
    telekomunikacyjnych

    > 6. Jeśli nie uznają ci reklamacji, odezwij się do mnie, przygotuję ci
    > formularz pozwu oraz wniosków dowodowych pko. Polkomtel (a uwierz mi, że mam
    > w tym już pewne doświadczenie) - dołączysz informacyjnie do odwołania od
    > reklamacji z adnotacją, że jeśli nie uznają ci reklamacji, chętnie powództwo
    > złożysz i odżałujesz nawet te 30 pln na znaczki opłaty sądowej.
    >
    > to powinno załatwić sprawe i Polkomtel raczej powinien uznać - jeśli nie,
    > śmiało wytaczaj mu powództwo o ustalenie stanu faktycznego. Na rozprawe
    > zapewne nie będziesz musiał przyjeżdzać, poza tym mozna zaangażować w sprawe
    > prawnika z federacji konsumentów, który na rozprawę pójdzie za ciebie.

    Bomba.... I dzięi takim jak Ty ludzie psioczą na tzw. wymiar
    sprawiedliwości. I szukają sprawiedliwości w encyklopedii.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1